wtorek, 1 lutego 2011

Słodkości etniczne czyli Candy u Kimonka ;]


Anu z racji, ze dziś słonko pięknie świeci i energetyczne wibracje me etniczne pozytywne, wylewają się na boki postanowiłem zrobić Wam niespodziankę ;]
więc poznajcie me dobre serce, które marmurem zostało nazwane ;]

chciałem zrobić to już na początku stycznia, aaaaale padło na dzień dzisiejszy ;]
z racji niepewności stanu pracownianego ;]

Jestem skłonny zrobić portret na płótnie formatu 50x70, z przestrzenną fakturą, bądź nie, potraktowany następnie werniksem- czyli zabezpieczony przed kurzem siadania :)
może to być portret Twój, męża, kochanka, żony, konkubiny, sąsiadki bądź innego superbohatera ha ha ;]
taki suprise na prezent, bądź do powieszenia sobie nad łóżkiem ;]
wolność pozostawiam w waszych rękach :)
taki dobry jestem ;P


wystarczy, że umieścisz na swym blogu notkę o owym działaniu, bądź na facebooku, ale nie jest to konieczność, wpiszesz się komentarzem pod postem, że chciałbyś wziąć udział :)
nie ważne czy mnie znasz, czy nie- każdy może spróbować :)
mam nadzieje, że poprawi to negatywne nastroje ;]

wpisywać się można do końca lutego do godz 24, a losowanie będzie 1 marca, czyli za równy miesiąc :)
szanowny pan Cypis wylosuję owego pipula- a wszystko zostanie uwiecznione kamerką, by machlojek nie było ;]

osoba wylosowana proszona będzie wysłać zdjęcie swoje bądź osoby portretowanej na mojego maila, który znajduje się na moim profilu i pasku bocznym, a szczegóły zostaną dogadane co do wyglądu pracy w bezpośrednim kontakcie :D
termin realizacji ok. 7 dni roboczych z dostawą do domu ;)

:D na koniec portret osoby, będzie zaprezentowany na owym blogu, jako wygrana w etnicznych słodkościach :)


anu więc zapraszam, jeśli macie ochotę :)


aha jakby co tu jest link do zdjecia i owego posta...
If U want ;]

smacznego ;]


edit: 3 luty:
na zakończenie muszę podkreślić, że całe słodkości etniczne są za free, bo już na facebooku różne informacje dostałem, widząc w tym podstęp, gwiazdki i różnorakie formy zapłaty ;>
pipule, ja jestem człowiekiem bez gwiazdkowym ;]
co w sercu to na języku, w tym wypadku na blogu ;]
jest to konkurs... candy... suprise...
z dobrego serca mego ;]
halo :D
wiem że dobroć jest ciężko spotkać teraz na świecie ;] aaaaale jednak ;]

nie to nie ;]
większe szanse będą miały osoby zapisane ;P
hds'ie Twoje szanse się zwiększają ;] ha ha ha

55 komentarzy:

  1. ha ha ha ja już władowałem na FB. Czy data stempla też jest brana pod uwagę?

    OdpowiedzUsuń
  2. ;] stempla raczej nie, bo losowanie będzie 1 marca ;] uwiecznione kamerką ;] niczym losowanie lotto ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  3. to komisję trzeba powołać kontroli gier i zakładów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może gier i zakładów niekoniecznie, aaaaaale będą świadkowie ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce do losowania. Świetny pomysł na candy. No powiedz kto By nie chciał mieć portretu namalowanego przez Ciebie? W sumie kiedyś też o tym myślałam, ale ostatnio wcale nie maluje...Zaraz info umieszczę u siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. ;] miło mi Ewo :) z tym malowanie przeze mnie to bym tak nie przesadzał- zobaczymy czy chętni będą ;] ha ha

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak to chętnych nie będzie? A ja??? Ja chcę! Ja bardzo chcę, ale jak znam życie i tak mnie ominie losowanie szerokim łukiem. Nigdy jeszcze niczego nie wygrałam, to jest jak fatum! Dziś jeszcze (a najdalej jutro) umieszczę u siebie info. Jedyne co mnie niepokoi to fakt, że moi czytelnicy są w większości Twoimi czytelnikami...
    To może jeszcze na FB. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Akemi ;] spokojnie, nie chodzi o masakryczną reklamę ;] tylko chyba tak się robi wśród candy?
    anu może tym razem los się uśmiechnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. puk, puk..
    a wierne owieczki przybywają :)
    się zapisuję i obiecuję wieczorami następnymi umieścić info u siebie (na blogu nr 2)

    oj, ja to Ci tu długą kolejkę wróżę, więc rozsiadam się wygodnie!

    hej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Portret LU... to najpiekniejsza modelka świata...zdjęcia znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musowo zgłaszam się do kolejki, abyś sportretował moją du...szę ;)
    Podlinkuję Ciebie jak wymyślę coś wyjątkowo paszkwilnie-komicznego ;D
    Mam miesiąc czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. ola boga... i sarkastyczna Dama tu :D ha ha
    ja tylko na to czekam byś napisał coś paskudnie wrednego, bym dalej mógł po podłodze się tarzać ;]
    a co do dduuuu... szy ;] miejmy nadzieje, ze cypisowe łapki owej nie wylosują ha ha ha
    wypieków się nabawię ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdziwisz się ;P
    Każdemu lepię się do rąk, nawet jako los na loterii ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ha ha ha znów umieram i proszę z podłogi mnie nie podnosić ;]
    spróbuj się tylko do brata mego przykleić- a może inaczej do rąk jego ;P
    niczym lew bronić będę!!! nie dam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ;] w takim razie do kajetu zapisuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. moja bratowa wrzuciła link na FB, więc informuję aby zaistniała w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ha ha wiedziałem jak dopadniesz candy w swoje łapy to nie odpuścisz ;] ha ha prawidłowo ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  19. Z racji mojego sztuką zachwycenia, zgłaszam się do tego etnicznego słodzenia. Ludzie mówią na mnie szczęściara, ale to przez to , że jestem niezdara, więc może teraz mnie to coś wylosuje i reputacje mi podbuduje.:D na bloga może tam coś później o tym miłosiernym czynie wstukolę, narazie muszę iść zrobić kotlety do kuchni na dole;)

    OdpowiedzUsuń
  20. :D Łowiczanko Rymowanko do kajetu zapisać czas ;]
    ha ha uwielbiam Twoje komentarze ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. ha! recami i nogami sie podpisuje! :D najwyzej za jakichs lat 30 odezwe sie znow i dopiero wtedy powiesze sobie na scianie jakies Twoje dzielo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. no ;] teraz podpis jest ;] heheh a bałem się już, że mam jakieś problemy z komentarzami, skoro za pierwszym razem Ci się nie udało zostawić :)
    Narya, jak wspomniałem wcześniej- nie musisz być szalenie bogata, by cokolwiek zamówić heheh
    wpisuje do kajetu również i Ciebie :)
    pozdrawiam :)
    i czekam na kolejne wypasione pracki na Artveo ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. No ja chcę, obowiązkowo. Nic nie stoi, że fanów odrzuconych nie przyjmują ;) :D ... Dobrze że tu zajrzałam, nim księżyc obrócił się złoty. Jak się tego fejsbuka robi? Za prawe ramię splunąc tfu tfu i linka wkleić o północy? Pozdrawiam obowiązkowo też :D

    OdpowiedzUsuń
  24. :D jak chcesz możesz dać posta z linkiem na facebooku- ale nie jest to konieczność, jak już powiedziałem ;]
    pozdrawiam również ;]
    miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No i zamieszczone na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm, ostatni raz portret miałam malowany przez dziecię własnoręcznie urodzone, gdy było w przedszkolu - jakieś -1X lat temu, więc się zapisuję,zaraz co trzeba i gdzie trzeba umieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. :D ale jaki emocjonalny ten portret musi być :DDDD
    miło mi :) już zapisuje w kajet :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. WITAJ,Miło mi że tak przypadeczkiem trafiłam na TWÓJ blog.Też się oczywiście wpisuję na tę listę,za bardzo wygraną się nie ekscytuję przynajmniej puki co ,ale może jak raz los się do mnie uśmiechnie?? W kocu marzec to miesiąc moich urodzin.Pozdrawiam ciepło.Bożena

    OdpowiedzUsuń
  29. :D w takim razie trzymam kciuka swego :) a nóż się uda zrobić skromny prezent urodzinowy ;]
    pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  30. portret? extra - -3mam za siebie kciuki;)bardzo interesujący blog - gratuluję i pozdrawiam z edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  31. :D w takim razie ja tez trzymam kciuka ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyjątkowe candy! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie! Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. W życiu nie miałam portretu :-( Może to już czas? Byle nie trumienny!
    Mało fejsbukowa jestem, blogowa wcale....
    ale mam mejla oslun111@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej to teraz muszę pomyśleć kogo by uwiecznić na portrecie :).

    Bardzo fajne candy i chętnie się zapiszę :).

    OdpowiedzUsuń
  35. :DDDDDDDDDD Aga :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja też, a co :))
    zaraz wrzucę link na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. :DDD Drycha :D mówisz masz :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  38. ofkors że chce mieć coś takiego :D
    jużdaje linka na bloga

    OdpowiedzUsuń
  39. widze, ze jeszcze zapisy trwaja wiec i ja sie zapisuje, a co:-)
    a link u mnie najpozniej do jutra sie pojawi w nowym wpisie;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. no nie moze mnie tu nie byc:) moj portret twojego pędzla! ach!:)
    jutro najpoźniej wstawie info u siebie i fb i nawet z boku strony blogowej:)
    pozdrawiam i zaciskam nerwowo kciuki za sama siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. OMG, ja też przecież!
    www.skrzatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. :DDDDDDDD a to się ciesze :D

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja spróbuję szczęścia :)
    pozdrawiam i przy okazji zapraszam na swoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. :) w takim razie zaglądam co masz smacznego ;]
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nietypowe candy, ale fajne;D Zapisuję się na sam koniec, a mój e-mal:agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń