niedziela, 13 lutego 2011

Sentymenty...

,,Sentymenty..."
akryl na dykcie
50x70

jeszcze nie werniksowany...
no i aparat płata figle- bo obrazy wychodzą fatalnie na zdjęciach...

taki szybki szkic malarski na dykcie, z racji wypróbowania nowego podkładu oraz szybkich oględzin Basi, która będzie się częściej pojawiać na obrazach z racji pozowań i zgody na publikacje i udostępniania swojego wizerunku ;] bo oprócz Cypisa i Maszki, niewiele osób chce by na piedestale, nawet siostra czasem brzymka, aaale w końcu i tak się zgadza ;] se se se
dziś powstał pierwsze przymiarki do ,,stóp włosem obmycia", czyli do kolejnego cyklu z ,,Passion Of The K.I.M." również z Basią :)



wiele prac powstanie teraz na dyktach i deskach, które dostałem w podarunku- 100 sztuk formatu 50x70 ;] więc będę je łączył na coś większego... niektóre są po obu stronach chropowate, cześć jest ,,śliskich", no i płyty jak płyty dechowe z swej fakturze są bez zmienne ;]
formaty 300x150 i 200x100 zostały dziś też zagruntowane, ale z wizjami poczekają do lata ;] nie mam sił zabierać się teraz za te kolosy ;] nie będzie tez miejsca do malowania takich kolosów w Krakowie, chyba że ruszy coś w końcu z pracownią, to wtedy inna bajka...
zapewne na tych dużych zostanie zrealizowana wizja ,,Passion Of The K.I.M."- m.i.n. z Pietą mą ukochaną, którą w końcu zrobię, prędzej czy później... tylko jeszcze nie wiem kto będzie mnie w ramionach trzymał, nie mam tez koncepcji na teren, aaale do realizacji jeszcze kilka miesięcy ;> będę miał co robić na wakacje- miło wybiegać z planami ha ha ha ale przyznam się, że blog jest mym fatumowym przenośnikiem wydarzeń... ponieważ im częściej o czymś tutaj powiadam, zazwyczaj się to nie realizuje ;] ha ha ha zapeszam jednym słowem ;]


dzięki Bogu jutrzejsza data będzie mi się kojarzyć z wydaniem mixtape Lil' kim ,,Black Friday" ;] o której wspominałem również wczoraj przy włościach nocnych ;]
mam nadzieje, że oprócz mnie ktoś jeszcze kojarzy ową Panią ;] której jestem wiernym fanatykiem od lat kilkunastu ;] jest ona dla mnie prawdziwą ikoną i artystką która 96' dała swój popis płytą ,,Hard Core", która stała się klasykiem w muzyce hip-hopowej...
obecnie wiele gwiazd kultury ,,pop" bierze wizualnie przykład z Kimuszki np. Lady Gaga wcale nic nowego nie wymyśliła szokując ubiorem- wystarczy popatrzeć na kreacje Lil' kim z lat 90'tych... albo teledysk Lil' kim ,,How Many Licks" z 2000 ;]
o Kimuszce mógłbym rozpisywać się godzinami... no cóż ;]
przypomnę jeszcze sesje z Davidem LaChapelle

na zakończenie preludium rysunkowe przed jutrzejszym obrazem ,,Black Friday", który zostanie wrzucony w dzień wydania mixtape'u Kimuszki pod tym samym tytułem ;]

9 komentarzy:

  1. Przynajmniej już wiemy jaką rolę chcesz odegrać w Piecie ;)
    Ciekawe któż da radę 3mać Cię w objęciach.

    L'K przypadkiem nie siedziała ostatnio w więźniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha chyba mi się zapomniało napisać pod Twoim postem ;] a wiedziałem że o czymś zapomniałem przy odwiedzinach u Ciebie ;P
    miałem już przyjemność mieć zrobionych zdjęć kilka w tym układzie...
    nawet kiedyś były na blogu...
    a trzymający mogą powiedzieć, że nie jest to takie skomplikowane ;] chyba ;]
    ważę niecałe 50kg i wcale się nie wiercę :)
    ciesze się, że pozostała taka pamiątka :) wracam do niej często ;) eh

    a Kimuszka siedziała ale 5 lat temu ;]
    więc jakie ostatnio ;] heheh halo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja tylko odrobinę nie na czase w kwestii odsiadki ;-)

    50 kg to jak worek kartofli ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha ha no fakt- worek kartofli!!!
    o matkoś, teraz się przeraziłem i mam minę kota robiącego co nie co na pustyni, nie ogarniającego wielkiej kuwety...
    a zawsze mi się wydawało, że sucharkiem jestem ;P ha ha ha realne spojrzenie czasem się przydaje ;P
    dzięki HDS ;] zawsze mogę liczyć na twoje dobre słowo ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak wiejskie przeliczniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak przy okazji to podziwiam własnie przepiękny wschód słońca

    OdpowiedzUsuń
  7. Worek cementu też waży 50 kg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spadać mi stąd :D ha ha ha jak i jeden tak i drugi :P koniec przelicznika ;] jak i wiejskiego tak i miejskiego :P sio! i to prędziuśkiem :D ha ha ha
    sentencja była w mixtap'ie Kimuszki a nie trzymania mnie w dłoniach swych!!! ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  9. no to pięknie... ja wschód... przespałem zasypiając po 5... ale kilka dni temu tez podziwiałem ;] nawet dokumentowałem ;] i nawet może wrzucim ;]

    OdpowiedzUsuń