niedziela, 20 lutego 2011

Takadum!!!

dziś bez obrazka :D

40 godzin bez oka zamknięcia, ale czuje się dziś jak młody bóg z olimpu hahahaha i ciągle mam w głowie jedna piosenkę ;]
heheheh hasam podśpiewując pod nosem i tupkając stópką swą ;]
dreptam miastem z wielkim bananem na gębie ze słuchawkami na uchu :DDDDDDD
obrazy same się malują, a pracownia sama się sprząta niedzielą ;]
projekt sam się robi graficzny, korekty robiąc, i felieton do gazety napisany został :DDDDDD
w garze wywar ,,kompotowy" tez się pichcić chce sam, na przywitanie odwiedzających- a to tylko dzięki Takadum :D
ha ha ha nawet taniec radości powstał w mym wykonaniu :D ha ha ha
albo to zmęczenie, albo...
łerewer ;]

uwaga!!! nie wskazane dla pesymistów i wiecznie jękających ludzi, z gnuśnością i brakiem wiecznego uśmiechu :DDDDDDDDDDDDDDDDD

uwielbiam na nich patrzeć :D nie tylko słuchać :D



przypominają mi Happy Three Friendów :DDDDDDDDDDDD ha ha ha
Rabe, Cina i mnie ha ha ha

o matulo :) polecam posłuchać też utworu w oryginale- który już się kiedyś pojawił na blogu ;] ale nie pamiętam gdzie, więc przypominam ;]

8 komentarzy:

  1. Na poniedziałek jak znalazł:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetni! A słyszałeś mazurek Chopina w ich wykonaniu? To dopiero hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni są moimi mistrzami! :D
    I co tworzy Twój genialny nastrój Kimek? Pochwal się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bobe :) anu słyszałem, słyszałem :D akuratnie wtedy z Cypisem w kuchni buszowaliśmy przy winku ;] i dostaliśmy cynku, że śpiewają ;]
    kapitalni są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patka- anu nastrój jak nastrój- pozytywny zawsze- ale nie wiem czemu tak mnie nosiło ;] heheh burza przed ciszą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie słucham zaplątana w słuchawki z kubkiem kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :DDDDDDDDD no :D i można później z wielkim bananem hasać na buzi ;]
    smacznej kawki :D

    OdpowiedzUsuń