poniedziałek, 21 marca 2011

,,Manipulacja HaDeSem" - Verdict ;]


Z dzisiejszy błogim nadejściem wiosny ( oł je oł je- łapki do góry na raz) zakończyliśmy z mym artystycznym partnerem ankietę oraz zabawę, w której mogliście współtworzyć powstawanie obrazu HaDeSa

zabawa prosta- 2 oblicza Freak'a z Fafikiem, z których wybieracie jedno- a do tego macie wkład w stylistyce obrazu, zostawiając komentarz pod postem z małym opisem :D

Podczas całej zabawy ilość komentarzy, odwiedzin i chętnych, przerosła moje/nasze najśmielsze oczekiwania :)
i jak sami zobaczyć możecie patrzałkami- post znalazł się w Top10 najpopularniejszych mych postów- gdzie w przeciągu niecałego tygodnia 274 razy kliknęliście, by zobaczyć co w trawie piszczy :D dziękuje :*
cieszy mnie to bardzo, że wraz z Freak'iem wzbudziliśmy zainteresowanie- chwilami zastanawiam się czym bardziej- czy samym konkursem- czy specyficzną relacją, która ma miejsce :D ale czego się nie robi dla zabawy i energetycznej eksplozji ;) heheh
oł je :D


Na moim i Freak'owy blogu pojawiły się ankiety, na których mogliście oddać jeden jedyny głos co do wyboru jednego z dwóch przedstawień- w sumie padło ich 57 :D więc nie jest tak źle :D
i oto wyniki:

* 5 osób uważa, że HaDeS nie jest odpowiednia muzą dla mnie i nie jest na tyle godny połechtania swojej próżności, by mi pozwać, a ja nie posiadam talentu artystycznego- więc szkoda czasu i jego słodkiej buzi ;]
(niech ja się dowiem kto na to głosował oprócz mnie ha ha ha)

* 8 osób uważało, że portret z ,,profilu" bardziej przypadł im do gustu

* 22 osoby uważają, ze obraz ,,en face" powinien zostać przelany na płótno

* 22 osoby uważają również, że oba oblicza HaDeSa mogą śmigać na płótno, z racji godności połechtania Freak'a z obu stron, no i mego maluśkiego talenciku ;] i tutaj- uwaga uwaga- się buracze ;] ha ha ha
ale to był taki bonus ;]

ostatni podpunkt jest dla mnie znakiem, ze owe artystyczne partnerstwo i współpraca, jest jak najbardziej wskazana i na miejscu :D więc mogę oficjalnie powiedzieć, ze mamy następce Cypisowego ;] w końcu niebawem będziecie mogli ujrzeć oblicze HaDeSa bez... brody i w nieco skąpym stroju- bo jak z komentarzy wynikało, niektóre osoby łakną i to bardzo ,,wielkiego aktu" :D w razie czego, wypije więcej meliski ;]


Wiec wybór padł na ,,En Face" :)

ale to nie wszystko ;]

lista gadżetów i stylistyki, która powinna się ukazać w obrazie, którą mogliście współtworzyć ;] nie ukrywam, ze niektóre pomysły przyprawiały mnie o umieranie- a ja nie prosząc o reanimację, tarzałem się ze śmiechu, bo bądź co bądź to moja łapka malować będzie- i to oblicze HaDeSa zostanie w owej stylistyce ukazane ha ha ha

pozwoliłem sobie skopiować z Blogu Freak'a, bo jednak jest bardziej ogarnięty ode mnie :P
ha ha ha

- sznur pereł zawieszony na ciele (szyja, pas);
- hasająca w tle łania;
- biegający w tle golasy;
- berło w dłoni oraz latające klucze za modelem;
- pejzaż zimowy (nadjeziorny lub leśny);
- mrowie motyli, liści lub krwistoczerwonych płatków róż, jak w filmie American Beauty;
- wnętrze galerii sklepowej, z gapiami w tle;
- klucze w garści;
- łuk i strzały w kołczanie;
- dziewczyna;
- ludowe wzornictwo (hafty, wycinanki);
- fioletowa torebka;
- dzika przyroda.

HaDeS ma swojego faworyta z pośród listy :D
ale niestety nie chciał nic szepnąć dyskretnie na me subtelne ucho- bojąc się, ze zaraz podkabluje komisji i będą machlojki- ale przecież zależy nam na uczciwej zabawie :)


Nad całym przebiegiem zabawy czuwa Matka Chrzestna Bloga Mego czyli Mój Prywatny Doradca Artystyczny do którego mam nieziemską słabość i sporo serducha-
Doro :)))))))))
która zdążyła już powrócić z sabatu czarownic, pławiąc się w smole i zamieszać cukinią dwa razy w kotle, by wybrać którąś ze stylistyk, które zostawiliście w komentarzu ;]

teraz nie pozostaje nic innego, jak oczekiwać Doro'wego werdyktu :D na który jak i ja, tak i ma muza, doczekać się nie możemy, by w końcu rękawy podwinąć do roboty :DDDDDDDDDD

Jeszcze raz dziękujemy Wam, za te pozytywne wibracje :D
śmiechu, parskania w monitor i spadanie z krzesła :)))))) ponieważ przez te kilka dni, obydwoje z HaDeSem współtworzyliśmy oba blogi, będąc i tu i tu :)
czytując i łaknąc Wasze pozytywne nastawienie do sprawy :)

aaaaaaaaaaa
miałem na zakończenie zabawy podać powód, dla którego pojawiły się dwa oblicza HaDeSa ;]
odpowiedź jest prosta :)
każdy z nas miał swojego jednego typa jeśli chodzi o ustawienie ;]
HaDeS swojego, ja swojego :) więc poszedłem na kompromis i zrobiłem dwa ;]
ale który do którego- zostanie słodką tajemnicą ;]

ostateczny wybór należał do Was ;) za co dziękujemy :)

hasajcie błogo :)

wiosna przydreptała :D

dziś będę miły dla Freak'a jak nigdy :D



mamy również wyniki Doro'wego postanowienia :)

pozwolę sobie zacytować słowa jurorki z jej poletka ;]


,,
Najbardziej przemawia do mnie sznur pereł, może być fantazyjnie zawiązany lub analogicznie do "Damy z łasiczką" - swobodny.
Bujność znaczeniowa postaci; jej mocny charakter, monumentalizacja, ukłon w stronę klasyki ["Dama z gronostajem/łasiczką"] jest strzałem w dziesiątkę.
Zwierzątkiem definiującym skojarzenie jest tu Fafik.Przychylam się wszystkimi czterema rękami do tego, aby lepiej go wyeksponować.

Współczesne ubranie bohatera odsyła nas i więzi w teraźniejszości, pozostawiając jednak pole do popisu wyobraźni temporalnej - "co by było gdyby był Jej współczesnym? Jak namalowałby Hadesa Sam Mistrz?", "puszczając oko" w stronę widza strojem i kapturem.
Ciekawym uzupełnieniem i przypomnieniem, że Hades bawi się własnym wizerunkiem bez lęku i z pełną swobodą, byłyby właśnie perły - za całym bagażem znaczeń i skojarzeń.
Bez żalu odrzucam inne, ciekawe propozycje --- absolutne minimum zastosowanych środków jest tu wyznacznikiem smaku - to ukłon w stronę inteligencji widza, czyli Waszą"

no i tym akcentem zabieramy się z HaDeSem do twórczej pracy :D
rękawy idą w ruch :D
w taki oto sposób tworzy się właśnie historia ;]
ha ha ha

to dopiero początek...
cisza przed burzą...

14 komentarzy:

  1. Nie ma za co dziękować - numery konta podamy mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oki Gocha :D wiedziałem, że za kasę można wszystko zrobić- nawet dobra zabawę ;)

    ten dzisiejszy świat- nic nie można bezinteresownie :D
    oczywiście wpłatę na konto wykona HaDeS :D
    z racji, ze oprócz pozowania, również zajmuje się finansami w naszym duecie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ha widać kto tu naprawdę rządzi ha ha ha
    a za darmo to tylko w ryj można dostać na ul. Ząbkowskiej lub Kijowskiej ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. no ba :D potrafiłem się ustawić co :D
    ale obiecałem że dziś będę miły dla Freak'a ;P przynajmniej raz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba wspierać młode talenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem jednak zwyrodnialcem, bo spodziewałem się, że ten dresik zniknie ha ha ha, stąd ta zima w tle, a tak to kicha :(

    OdpowiedzUsuń
  7. jednak nie jest to czas na zrzucanie owego dresika- tak jak to można wyczytać na Frek'owym blogu :)
    zwyrodnialcze oddawaj bloga ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. :( od tygodnia same rozczarowania :(

    OdpowiedzUsuń
  9. :D ha ha ha :D
    no coś Ty :D
    przecież wiosna przyszła :D
    aleś Ty durny...

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ci wyszedł ten portret HDS-a

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo :* to dopiero preludium ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wersja na którą głosowałam wygrałaaaa! :D I ciekawa jestem bardzo, kto był za perwersyjnym aktem Hadesa :P hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. :D no widzisz Patki ;] miałaś swój udział ;]

    OdpowiedzUsuń