sobota, 12 marca 2011

HDS- szkice wstepne do ,,Etnicznych Słodkości" ;] pt.1


Jak obiecałem wczoraj na ramach blogowych pojawia się nie kto inny jak słynny w różnorakim środowisku sam HaDeSa :D
teraz powinna wnosić się w niebiosy burza oklasków i okrzyki:
ohy ahy :D
our master :D

więc postaci przedstawiać nie trzeba :D
a mógłbym chyba rozpisywac się bez końca :D
samo ogarnianie jego proporcji o sztuczny uśmiech na twarzy przyprawiał :D



szkice wstępne tuszem- 
formaty mniejsze od 50x70 ;]

szkoda mi było kartonu na Freak'a ;] więc znalazłem jakieś ścinki ;]
ale czyste były :D

ale nie jest to wszystko ;]

uwaga uwaga :D

pokusiłem się o realistyczne szkice w ołówku na dużym formacie :D
z racji poświęcenia hds'a do pozowania, gdzie łezka do słonka została uroniona ;]
heheh
no i tak bardzo pragnie być modelowany... więc niech się raduje :D ha ha ha

więc jutro zapraszam również do jego oględzin brody, na której widok niewiasty krzyżem padają o wodę prosząc ;]
ja również umieram, nie prosząc o reanimacje ;]



:) a tak na poważnie, to bardzo ambitnie podszedłem do tematu, który narzucił mi Freak hds...
pomysł i forma trafiły w mój gust jak strzał w 10!!!
czekałem tez na ten moment by zrobić w końcu coś innego- a co już dawno chciałem poczynić :D

jak to sama ,,dama" powiedziała- koniec ze smutaśnymi obrazami!

nawet same szkice jakąś reformę przeszły- nie wiem z jakiej to racji... 
wszystko jakoś samo ostatnio wyskakuje, nad czym nie mam już w ogóle kontroli ;]

no i na koniec dedykacja muzyczna, która wczoraj powaliła mnie na kolano :D
ha ha ha :D 
musiałem! musiałem!!!






Halo ptaki nieboraki ponuraki ;)



pierwszy samotny weekend na nowych włościach ;]
kota nie ma... myszy harcują ;]

36 komentarzy:

  1. Powiem tylko tyle, bo na więcej na chwilę obecną zatkało kakało:
    O kurwa!!!
    Zajebiste ;D
    Muszę ochłonąć i wziąć zimną kąpiel ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Freak'u Ptaku Nieboraku :DDDDDD

    :D prysznic Ci się faktycznie przyda, bo aż tutaj śledzika czuje ;] bleeeeee

    o właśnie kakałłłłłłłłłłko ;] idę sobie zrobić, smaka zrobiłeś ha ha ha ha ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. :DDDDDDDDDD to HDS'owi się należą podziekowania :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż jestem ciekawa efektu końcowego ;)
    Wiosna już zimę przegania, mam nadzieję, że już tak porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D czekolado, anu ja jakoś tyż doczekać się nie mogę ;]

    o tak :D zimie mówimy już baju baju :D

    dzięki za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczyma wyobraźni widzę Kimonka, jak hasa po lesie, niczym Melośmiacz ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. HDS zdecydowanie przepiękny! Pozdrawiam przystojnego, brodatego Pana :-)

    I dziś rano sikałam ze śmiechu przed kompem gdy zobaczyłam, że wrzuciłeś na fb link do Pana Kleksa! Oj Kimki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. "...więc jutro zapraszam również do jego oględzin brody, na której widok niewiasty krzyżem padają o wodę prosząc ;]" -coś musi być na rzeczy, skoro w tytule "się mi niechcąco przeczytało" zamiast "etniczne słodkości" - "erotyczne slodkości" :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Freak'u :D
    nie trzeba patrzeć wyobraźnią ;]
    wystarczy od czasu do czasu w godzinach popołudniowych odwiedzić Przemyskie włości ;] obecnie Krakowskie zakamarki ;] ha ha ha
    tam znajdziesz :D raczej usłyszysz ;>
    dławiący się powietrzem czkawko- śmich :D
    to ja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Patka :D
    o nie nie :D tak nie będzie :D
    HDS nie będzie przysłaniał mojej urody!
    To mój blog!!! ha ha ha

    oj musiałem na facebooka wrzucić ;] rzadko tam zaglądam, aaaaale dziś musiałem rozradować ustane towarzystwo przed monitorami :D ha ha ha

    pozdrawiam :**************

    OdpowiedzUsuń
  11. Gocha :D
    ha ha ha zabiłaś mnie :D widzę, że nie tylko koty chcą się marcować ;] a fe :DDDDDDDD

    ha ha ha erotyczne słodkości i HDS :D
    olaboga ;]
    a co do wody i kobiet ;] oj tak tak :D taka rzeczywistości ;]

    niektórzy są zdolni, ambitni, piękni, inteligentni (Kimonek), niektórzy ino piękni (HDS) ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahahaha - i jak tu Cię Kimonku nie uwielbiać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. :D no nie da się :D
    nic na to nie poradzę :D

    :* buziak :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Patkowa już Ciebie uwielbiam ;-*

    Gocha - rozwaliłaś mnie na łopatki, tymi erotycznymi słodkościami ;)

    Kimonku i takim oto sposobem dzięki memu wdzięku, powoli przejmuję Twoje zaPassione poletko ;D

    Arthi - na wiosnę miłość buzuje wszędzie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. oł yeeeeeeeeeeeee :D

    oj złośliwcze złośliwcze...
    w takim razie ja zostaje Timonem czyt. Kimonem ;] ha ha ha
    o nieeeeeee :D
    dzisiejszy dzień jest bezkonkurencyjny :D

    a piosenkę uwielbiam :D ha ha ha
    jak byłem mały znałem wszystkie piosenki z Króla Lwa :DDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Spoko loko Freak ;]
    wszystko zostaje w rodzinie :DDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie na blogu jest dla Ciebie niespodzianka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. dla HDS'a czy dla mnie?

    bo ja już się dziś gubię, kto tu rządzi ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaglądam Arku, zaglądam, ale czasem cichutko siedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. czekolado :DDDDDDDDDD
    ja również cichutko ;] jednak potrafię czasem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ;> Freak'u :D
    to nie film ;] ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  22. :DDDDDDDD no i mamy kompromis :D endlast :D
    na to się pisze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Znowu tyle piszecie, a ja mam skrol zepsuty, bo go n Arthim swego czasu połamałam; ale do rzeczy!
    Strzał w dziesiątkę z tą konwencją!
    Model modelem, ale ta kreska - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  24. :DDDDDD jest i mój artystyczny doradca :DDDDDDDD
    jednak dycha :D
    a jednak :D

    w takim razie Artiemu trzeba dać popalić za tego scroll'a!!!
    halo halo! składka na nowego laptopa dla Doro!!!
    na mailu przyjmuje kwoty ;]

    dziękuje bardzo za miły komentarz :*
    nie muszę mówić, że każde słowo padane z Doro'wych ust, łaknę jak gąbka ;]
    sam się dziwuje reformą ;]
    to HDS ;]
    jego obwiniać ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. a może to te cienkie stalówki za dwa zeta??

    OdpowiedzUsuń
  26. Wystarczy dzieciakowi trochę nawrzucać do łba i od razu widać efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaaaa pffffffffffffffffffffff

    OdpowiedzUsuń
  28. Skoro Doro pisze, że jest świetnie... to chyba jest świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. :D ha ha ha :D

    łaknę waszego łechtania mojej próżności :D

    oj błoga pycha :D

    na serio- bez szału :) szkic jak szkic ;] nie ma co się tak radować ;]

    ale fakt pozostaje faktem, że są inne od poprzednich ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. czyli komiks powstanie niedługo ;> hahaha

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, po prostu super nic więcej ie napisze

    OdpowiedzUsuń
  32. :* dziękuje :*
    już na włościach HDS'a sprawiłaś mi wielką radość ciepłym słowem :)

    OdpowiedzUsuń