niedziela, 13 marca 2011

,,HaDeS & Fafik"... part.2


,,HaDeS & Fafik..."
part.I...

ołówek automatyczny HB 0,9 & czarny akryl
50x70

Z racji, że HaDeS lubi się troszkę połechtać, w godzinach porannych, a zrobię to za niego w godzinach popołudniowych ;) a tak do naładowania akumulatorków pozytywnych wibracji i reakcji ;]
jak powiadałem dniem wczorajszym są i ołówkowe szkice do ,,Etnicznego..." obrazu ;]
tak bardzo urzekły mnie oględziny Freak'a, że szkice końca nie mające w dziwną masowa produkcje się przekształciły ;]
wstyd (nie wstyd) się przyznać, że kapitalnie mi się rysuje owego zakapiora :D
już dawno nie miałem tyle radości, chęci (satysfakcji?) ze szkiców, rysunków...

wybacz Freak'u, że zniekształciłem Twój niebieski pullowerek ha ha ha

mimo, że na wszystkie poświęciłem w sumie 3-4 godz- z przerwami na kawkę rzecz jasna
:D nie jest może to szczyt moich możliwości- ale po co więcej ;]
ale to i tak nie wszystkie zaprezentowane ;]
la la la
nie ukrywam, że wole swoje luźniejsze szkice tuszem ;]
te troszkę mnie nudzą i szybko się zniechęcam ;]

HaDeSie :D
moja muzo Ty :DDDDDDDD

od dziś wzdycham wieczora każdego w pogoni za natchnieniem :D
ha ha ha


dobra dobra ;] koniec żartów ;P

a tak na poważnie, to obraz który powstanie, będzie chyba pierwszą pracą, nad którą spędzę więcej czasu... to jest ten czas- czas na spokojną prace i dziobanie!
wczoraj juz o tym pisałem przy szkicach tuszowych ;]
więc kto nie czytał, niech czyta :DDDDDDD

format- 100x70 lub większy...
łamie tu zasady ,,Etnicznych Słodkości", gdzie format był narzucony...

jak i ja, tak i HDS, nie traktujemy to jako zwykłą wygraną portretową ;]

marzyłem by obrazem nad którym posiedzę dłużej była ,,Pieta"...
autoportret- ale nie mogłem i do tej pory nie mogę się zdecydować na osobę, która w swych dłoniach mnie trzymać będzie...
ale nie jest to najwidoczniej czas... jeszcze dojrzeje do tego ;]
mam na to całe życie ;]

ale niech to będzie ,,HaDeS z Fafikiem" ;]

dlatego oficjalnie chce podziękować Freak'owi raz jeszcze :D
mimo śmiechów, żartów, szpilek i dwuznacznych dygresji :DDDDDDDDDDDDD
tym bardziej, że będzie współtworzył ten malunek ;]


,,Hades & Fafik..."
part.II...

ołówek automatyczny HB 0,9 & czarny akryl
50x70

ciesze się, że szkice zostają w mym kajecie ;]
oj uzbierało się już troszkę tego :) od zeszłego roku zostawiam wszystko co dziobie :) czasem powracam, poprawiam...
o wielu zapomniałem...
na rzecz obrazów porzuciłem rysunek, ogarnąłem warsztat malarski wylewając na początku wiele potu na płótno- opłacało się...
teraz powracam znów do rysunku- by i ten szlifować i rozwijać ;]
patrze na ewolucje z której się troszkę śmieje :)

jedyne co pozostało to samo, to automatyczny ołówek, który mam jeszcze po moim tacie ;]
0.9 ;]
i jedynie nim się posługuje w rysunkach- nawet i projektowych :D
jak widać, jest mi przychylny od dzieciństwa ;]
i razem ze mną tynia po karteluszce :)

osoby które mają ze mną do czynienia tu na blogu i nie tylko, od dawna np. Doro- chyba najbardziej się z tego śmieje :D

pozdrawiam mego Prywatnego Doradce Artystycznego :*


Panie HaDeSie...

którą formę wybierasz do swego etnicznego popiersia???
jak widzisz szklanymi okami swymi, masz dwa do wyboru ;]



47 komentarzy:

  1. aj aj :) dziękuje bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. normalnie wzdycham... same ochy i achy... ;) świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D ha ha ha ma się tą brodę, to się wzdycha ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha ha :D a to się zakapior znów ucieszy, czytując felietony o swojej ,,pięknej" brodzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, jaki dostojny - jak superbohater z japońskiej kreskówki, jeno rysy słowiańskie. Tylko gejszą zostać .... hahahaha, ale głupoty na starość przyszło mi po blogach pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. :D nie wiem czy ja godzien się wypowiadać ;]
    w końcu to nie mój ,,cion" ;]

    a gejszą ;]
    mmmmmmmmmmmmmmm Gocha :D
    no no no :D
    wszystko przed Tobą :D ha ha ha

    widzę, że Freak wprowadza nie lada zamieszanie ;] fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  7. :) A śliczny pupilek pana HDS'a jak się wabi? Tym biedakiem się nikt nie zachwyca ;))
    A to zadziwiające, i wychodzi chyba na to, że kto sie czubi ten się...
    :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fafik się zwie :D
    nim się wszyscy zachwycają na blogu HaDeSa ;]
    tak w ogóle to zapraszam na penetracje Fafikowych podróży- warto ;] heheh
    ten to jest dopiero hasacz ;]

    :D a kto się czubi???
    nie wiem o co chodzi ;]
    HA HA HA

    OdpowiedzUsuń
  9. Puloverek zrobiłeś ładniejszy niż w oryginale ;D

    Na formę jakoś nie mogę się zdecydować ;)
    Może ogłośmy konkurs wśród czytaczy bloga??? ;D
    Niech też mają jakiś wkład w powstanie obrazu ;)))

    Jak ja Ciebie potrzymam do Piety to popamiętasz ;D
    Ale mile mnie zaskoczyłeś propozycją ;)

    Gocha - tylko nie GEJsza!!! hahaha

    OdpowiedzUsuń
  10. Halooooo, mi się najbardziej pierwsza wersja szkicowa z poprzedniego wpisu podobała ;) teraz Hades się ugrzecznił ;D
    dziękuję za pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzidzia :D czy ja w którymś momencie napisałem, że Ty masz mnie w swych łapach trzymać? :D
    nigdzie :D ha ha ha
    napisałem, że Pieta miała być momentem przełomowym- a nie HaDeS z Fafikiem ;]

    ale kto wie ;] kto wie ;]

    a co do konkursu...
    kapitalny pomysł :DDDDDDDDDDD
    ha ha ha
    tylko wrzuć na swój tyż ;] bo komiksowe kamraty twe może się na tym znają ;] se se se
    to musimy obmyslec jakiś plan działania ;]

    Gej...sza... jakie Ty masz skojarzenia Freak'u ;] ha ha ha
    a fe ;]
    ha ha ha

    aha ;] pullowerek ;]
    to tylko tak do szkiców- na obrazie nie będą takie ;]
    obraz będzie przecież w innej stylistyce niż dziobane kreseczki ;]
    helloł!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. :D Doro- Twój głos podczas konkursu będzie najbardziej się liczył :D
    co ty na to???
    :DDDDDDDDDDDDDDD ołłłłłłłłłl jeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  13. Widocznie jakoś tak przez łzy wzruszenia (bo tak bosko mnie narysowałeś) wyczytałem, że mam Ciebie trzymać ;D

    Jestem za tym, żeby Doro była głównym sędzią.

    Doro, Doro, Doro!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kimonek, zamiast malować to ty jeszcze w klawiaturę stukasz? Niedlugo zabraknie taśmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Freak'u ;] skoro wyczytałeś, nich i tak zostanie :D jak chcesz mogę edytować posta :D ha ha ha
    ciah prah i jest :PPPPPPPPP
    Ty i łezka :D
    Tys marmur zimny :D ryba, mrożonka :D

    Doro będzie siedzieć jako głównodowodząca ;]
    a konkurs rozstrzygnąć trzeba :DDDD
    jak ja lubię takie fazy ;]

    a pomyśleć, ze zaczęło się od pierwszych blogowych urodzin gdzie się ujawniłeś :PPPPPP

    OdpowiedzUsuń
  16. Vi ;] spokojnie :D
    nic nie zabraknie :D
    jak zabraknie- HDS dokupi ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiedziałem że raźno podchwycisz pomysła ;D

    Mogę dokupić, bo ja muza i marszand w jednym

    OdpowiedzUsuń
  18. :D Freak'U ;]
    przecież wiesz, ze ja takie rzeczy łykam jak pelikan ;] ha ha ha

    ooooooooooo jesteś lepszy od kawy 2 in 1 :D
    aj

    OdpowiedzUsuń
  19. ale o co chodzi, jeszcze raz i pełnym zdaniem proszę, bo się zgubiłam. Jeden mówi, reszta słucha!

    OdpowiedzUsuń
  20. nie e :D
    tak się nie da :D
    nie tu :D
    teraz dwóch powiada- Doro słucha :D

    wiem, ze scroll zepsuty, ale musi Czarownica sobie poradzić swymi sposobami ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłupliście do reszty.
    Pierwszy szkic był super i na tym poprzestanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cicho!!!
    co to za bunt ;>
    widzę, ze na tym sabacie też asertywności uczą :DDDDDDDDD
    ale pierwszy? tam był ino łeb Freak'a...

    chodzi o ustawienie HDS- bo ogólnie są dwa ;]
    bardziej boczkiem i bardziej przodem ;]
    na obrazie i tak będzie to inaczej wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Freak'u przywołaj Doro do porządku- jesteś większy, silniejszy i starszy :D
    ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecież Doro grzeczna jest ;p
    To Ty się rzucasz ;p

    Ale do rzeczy!
    Jako rzekł mój szanowny przedmówca, Droga Doro, czy zechciałabyś przewodniczyć internetowemu jury w sprawie wyboru formy powstającego obrazu???
    Obydwoje bylibyśmy wniebowzięci Twoją aprobatą.
    Bądź nam maluczkim, światełkiem w ciemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkice wyszły naprawdę super. Brawo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. :) dziękuje w imieniu swoim i HDS'a ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. HDS- no mam nadzieje, że Doro jako niewiasta- a wiadomo, że niewiasty słabość do Twej brody mają- grzecznie posłucha i przepełniona entuzjazmem zasiądzie w jury :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogę przewodniczyć, trzeba było tak od razu mówić, wolno i wyraźnie! Sztuki piękne nie są damą lekkich obyczajów, żeby je podszczypywać po kątach.
    Ujęcie en trois quarts, to bez trójkąta za plecami jest bardziej przenikliwe ;)


    Ale komentarzy, można zrobić sobie spaghetti w trakcie przewijania ich do końca, jak na przerwie na reklamy w trakcie X Factor ;)


    ps. nie ulegam naciskom, więc branie pod włos czy pod brodę HDSa zupełnie na mnie nie działa;F

    OdpowiedzUsuń
  29. :D brawa za asertywność ;]
    jedyne dziecię, które nie łechta próżności Freak'a ;]
    no i przy okazji ,,podszczypywać" mnie samego ;]

    ale my cały czas powiadaliśmy o przewodniczeniu :D ha ha ha

    no ja zazwyczaj w trakcie przewijania, szkic jakiś macham ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękujemy Ci Doro z całego serca i gwarantujemy, że lekko nie będzie hahaha

    Ten zbój... to chyba Fafik ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. ha ha ha przecież Ty nie masz serca ha ha ha
    no nieeeee
    co za bajerant :D ha ha ha wiem, ze dzień bez wazelinki dzień straconym, ale bez przesady :D

    o tak tak Doro :D dziękuje z całego serca :D ha ha ha ha to już będzie wyższa szkoła jazdy :D
    miotła sama nie wystarczy...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty myślisz, że dlaczego kobiety tak mnie uwielbiają ;>
    Za unikalne połączenie bajeru, lansu i zimnego draństwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. uuu... konkursik! nigdy niczego nie wygrałem, ale gdy tylko wrócę z Kociewia to chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygrana jest symboliczna, ale chętnie zapraszamy do udziału.
    Kociewie to gdzieś niedaleko mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. :D na randki proszę się umawiać prywatnie :D

    a wygraną jest nagi pląs z HaDeSem po trawach i polankach :D

    OdpowiedzUsuń
  36. aktualnie nie w głowie mi randki tym bardziej rozbierane. mam kupić gadżety z haftem kociewskim i tylko po to mnie wysłano.
    @HDS - no to zazdroszczę , że mieszkasz w tak pięknym regionie

    OdpowiedzUsuń
  37. Kimon Ty się moja nagością nie rozporządzaj ;p

    Arthi - udanego pobytu na Kociewiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. cicho bądź babo :D

    wchodząc ze mną w partnerstwo (fuj) narażony jesteś na me artystyczne zachcianki :D

    OdpowiedzUsuń
  39. @Kimonek - cóż za wyznania
    @HDS - dziękuję

    OdpowiedzUsuń