sobota, 5 marca 2011

:D anu taka dedykacja muzyczna :D




taka dedykacja muzyczna dla HDS'a z okazji blogowych urodzinek :D
la la la
aż mi sie sarkastyczna łezka zakręciła w szklanym, sztucznym oku ;]

piosenka codziennie rano pozytywnie mnie nakręca, by fikać ciepłem z serducha- czyli piosenka na oka odklejenie ;]

a tak jak na blogu mnie nakręca owy zakapior ;]
hasaj błogo mój drogi :D

i dla Doro tyż ;]
zasługuje na to jak mało kto :D
a niech się raduje podczas kości grzania ;)


:D zapomniałem dodać przy felietonie o wernisażu, więc niech będzie osobnym postem ;]

10 komentarzy:

  1. Piosenka na każdy dzień - koniecznie!!!!!:DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. :D oł jeeeeeeeeeeeeeeee :DDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! :-)
    I wracam do żywych - zaniedbałam ostatnio blogowanie i Ciebie też, ale już jestem i nadrabiam zaległe, nieprzeczytane notki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no :D halo!
    Patka :)
    gdzieś tyle była jak cię nie było ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Włóczyłam się tu i tam po Warszawie, za miesiąc matura, czas szkołę wybierać. Decyzja podjęta więc mogę swobodnie do Was wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. :D no :) to wiele dziać się teraz będzie ;]
    fiu fiu
    bardzo miło wspominam ten okres :) więc oczekiwać będę na wieści :)
    pozdrawiam ciepluśko :)
    bo wiooooooosna już tuż tuż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ proszę ;]
    przyjemność po stronie mej ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudownie się zrobiło.
    Teraz to mi skapnęła łezka na koszulę ze wzruszenia.
    Dzięki ziooom ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra dobra :D
    pitu pitu :D
    nie udawaj :DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń