wtorek, 13 marca 2012

Sztuka Rozumienia Sztuki...


Wczoraj miałem przyjemność zostać współtwórcą nowego bloga ,,Sztuka Rozumienia Sztuki..." (klik), którego będę od czasu do czasu prowadzić u boku Małego Czarta (Mateusza). Miałem również swój udział podczas jego powstawania- podobieństwo blogów nie było celowe, ale pod napływem wielu doznań i rozmów wyszło to samoistnie- co z jednej strony mnie cieszy, bo czuje się tam jak u siebie ;)
(,,kiedyś" miałem przyjemność swój cykl prowadzić na innym poletku, tyle że w troszkę odmienny sposób)

Nie wiem z jaką częstotliwością będę się tam pojawiał i w jakiej formie, ale na pewno coś niebawem wymyśle (jak wyjdę na prostą z wolnym czasem) i oczywiscie się o tym podzielę. Z racji płynności tematów i obracania się w rejonach sztuki, zapewne przeniosę tam swoje recenzje- które miałem tutaj prowadzić jako stały cykl (np. post na temat Pani Kozyry), no i wspólne projekty zamówieniowe (niektóre są jeszcze w planach, inne już powoli się realizują w pracowni... Wklęsłodruku!- i nie tylko).

Obrazem otwierającym stał się ,,Ofelion..." (klik)- dlaczego?
Czart stał się pierwszym posiadaczem ostatecznej wersji tej ryciny, którą odbijał sam prof O., by wyglądała jak najlepiej- Czart jest miłośnikiem technik trawionych w grafice warsztatowej, mając w swoim dorobku nie małą kolekcję (nawet Pan Durer się kłania), dlatego tym bardziej się ciesze, że właśnie do Niego trafiła.
Również On stał się posiadaczem tryptyku ,,Nic Więcej..." o czym jakiś czas temu pisałem.

Z racji, że łapie ostatnio kilka srok za ogon (w końcu padłem w tryb pracoholizmu i w końcu poświęcenie więcej czasu dla tego co jest dla mnie dobre, nie myśląc o rzeczach zupełnie niepotrzebnych, spijających wiele krwi z moich warg- z czym sobie chwilami nie radze), skupiając się obecnie głównie na zamówieniach (marzec, kwiecień- jak w zeszłym roku, to okres podnoszenia się z kryzysu finansowego), mój udział w blogosferze zamyka się tylko na wrzucaniu swoich postów- i odpowiadaniu na komentarze- ale zaglądam do swoich ,,ulubieńców" jak tylko znajduje większą ilość czasu :)

btw
Mam ostatnio małe problemy z pocztą mailową- odkąd ktoś włamał mi się na pocztę i na gg (niech ja znajdę tego drania), zmieniłem hasła- mam nowego maila na g-mailu (kimonekk@gmail.com), z którego polecam ewentualnie korzystać podczas notek prywatnych, ale ciągle moje wiadomości giną w eterze, lub dostaje od Was wiadomości jako SPAM- więc proszę o ewentualną wyrozumiałość- muszę ogarnąć i tą materię ;)

Muzycznie porywa dziś Rita Ora & Dj Fresh- a ja z muzyką na uszach w końcu zakładam ponownie dres i ssssruuu biec przed siebie ;)



jeszcze raz zapraszam:

,,Sztuka Rozumienia Sztuki"

3 komentarze: