poniedziałek, 5 marca 2012

,,This Only One Sin..."


 ,,This Only One Sin..."

tusz na kartonie

100x70

jedna z kilku ilustracji do tomiku wierszy Joli 
(klik)
o czym napisze innym razem

dziś przedpremierowo z okazji pięknego dnia :)


 ,,Ten Jeden Tylko Grzech..."

 magiczna moja rozpusto 
zaczaruj tego przechodnia 
ślepa miłość nie zna drogi
on bez problemu odnajdzie 

pod nogi stokrotek płatki 
czy kocha nie kocha kocha 
wyliczam te dni rozstania 
nie pragnę już nocy i snów 

chcę tylko by dzień słońcem lśnił 
by promień oślepił rynsztok 
bez cienia nago w lustro wejść 
we dwoje zatrzasnąć piekło

do bólu smakować rozkosz
szaleć bez granic bez reguł
i upijając rozsądek 
aż do dna sięgać po winie 

ognia pożądaniem spłonie

Jolanta Steppun



Przed wyjściem chciałem zostawić tylko krótką notkę, którą (być może) uzupełnię wieczorem- czas mnie goni, mimo wszystko musiałem to napisać...

hds(iku)

wszystkiego najlepszego z okazji 18tych urodzinek... Dziaduszku :*
(oraz drugiego roku prowadzenia blogowego poletku)

powiedziałbym, że 
,,Lubię Cię troszkę..."

by usłyszeć Twoje 
,,eh... i to mnie martwi..."

:*


Ten dzień jest dla mnie podwójnie wyjątkowy :)
o czym też wkrótce

14 komentarzy:

  1. Trzymałem kciuki... długo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uffff myślałem, że może zapomniałeś ;>

      Usuń
    2. w odpowiadanie na komentarze jest Pan szybszy od wiatru

      zatem wypadałoby podziękować za tego kciuka ;)

      Usuń
    3. Cóż zwykle jestem szybki :F choć nie zawsze... nie musisz dziękować. Jak już mówiłem polecam się na przyszłość!!

      Usuń
    4. nie omieszkam wykorzystać ;)

      Usuń
  2. Świetne, zwłaszcza wersja"czarna"!

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam dzisiaj w Gdańsku, przed wyjazdem zdążyłam zerknąć :)pisać nie mam co wiersz pasuje, łezki mi płyną bo u mnie na blogu powinnam reklamować... jakoś nie mam tej fot :(((
    HDS wsiego najlepszego :)*

    OdpowiedzUsuń