środa, 23 listopada 2011

,,Daga In The Mirror.."


,,Daga In The Mirror..."
szkic malarski

rozwodniony akryl na kartonie

100x70

ogarnianego tematu przyjdzie i ciąg dalszy- już s sumie przyszedł, ale efekty nieco później.


 Jak to sama portretowana daga stwierdziła z okrzykiem na twarzy podczas sprzątania łazienki babrając się chemikaliach i szczotką do klozetu, że szkic bardzo komiksowo- pop-artowy, który z chęcią przygarnie na swoją ścianę!
Jest to dla niej śmieszna sytuacja, a na pewno nowa- bo do tej pory odbierała moje chrabąszcze okiem subiektywnym, patrząc na etapy powstawania, a teraz widzi samą siebie- nawet na tym szybciaku i odbiór jest zupełnie inny.
Z racji, że jest miłośniczką sztuki i marzy by otworzyć kawiarnie z artystycznymi wydarzeniami i wernisażami, była to miła niespodzianka.


Zabawa plamami i formą nadal trwa, a ja już tak na prawdę nic nie wiem...
chyba pierwszy szkic (z plam), który zabierając mi 15 min sprawił najwięcej satysfakcji.


 szkic ten coś mi przypominał...
zastanawiałem się wczoraj nocą co...
i jakoś nie mogłem do tego dotrzeć, wiec poszedłem spać nad ranem ;]




dziś otwierając oko, wstałem i otworzyłem z półki komiks ,,Zemsta Hrabiego Skarbka" pana Rosińskiego (pierwszy komiksowy podarunek od hds'a z racji pierwszej konfrontacji- pisałem o tym w Pinku), przekartkowując go na sam koniec, gdzie jako gratisik pojawia się szkicowniczek...

i jakoś tak wizualnie skojarzyło mi się z rysunkową Magdaleną ;]





zatem czas ubrać dres, zrobić kilka kilometrów i zmykać do warsztatu :)

muzycznie znów porywam w dawne klimaty- a tą piosenkę bardzo bardzo bardzo lubię!
w każdym wykonaniu :)




:)

9 komentarzy:

  1. Niesamowite!
    Daga wyszła ślicznie, prawie jak w oryginale ;D
    Jeszcze trochę i komiksy zaczniesz dziabać, a ja będę musiał stanąć do Ciebie w kolejeczce po dedykację ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno oczko tak ucieka ładnie, jak na prawdziwą rudą wiedźmę przystało ;D

    Annie Lenox to Królowa i Król, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Hmmmmm, ktoś mi kiedyś portret obiecał.....:D

    OdpowiedzUsuń
  4. hds ;] wiesz, że Ty masz ode mnie wszytko, tym bardziej bez kolejki ;] he he he

    Aneto :D
    każdej rudej wiedźmie z burzą loków ucieka oko ;]

    I.Bo ;]
    niebawem wieści na mailu :)

    Doro :)
    podziękował (Ruda Wiedźmo)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałem, że Ciebie znam ;]
    Autentycznie zaskoczyłeś mnie tym szkicem ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) ja też myślałem, ze Cię znam ;)
    i zapewne nie raz i Ty mnie jeszcze zaskoczysz ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Znamy się mało. To ja może powiem coś o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. e tam mało ;) pindolicie głupoty!
    znamy się jak łyse... ośmiornice :P

    OdpowiedzUsuń