poniedziałek, 21 listopada 2011

,,Aju..." Aju świętuje jak w raju...


,,Aju..."

tusz na kartonie powlekanym
50x70

Przyszedłem tylko na chwilkę, by poinformować swoich bloggerowych wyjadaczy, by zaglądnęli do Aja Mikołaja (Dzienniki Rysunkowe) złożyć mu życzonka urodzinowe ;] 
zatem proszę hasać tam z uśmiechem na ustach :D




a oprócz życzonek z serducha, które podążyły dzisiejszym popołudniem, składam również na ręce wirtualnego przekazu mały podarunek w formie poobiedniego szkicu :)

zapraszam również zobaczyć nową, jakże intrygującą odsłonę ,,Dusty..." w HamKid'owej przeróbce ;) czasem Dziaduszek pokazuje nieco więcej niż swoje sarkastyczne złośliwości ;]


zatem zapachniało wiosną i latem- czyli wieś tańczy, wieś śpiewa :D
POLECAM!

a muzycznie dziś inspiruje Aneta, która porankiem nakarmiła mnie dedykacją ;]


a Ketiovi dziękuje za ważne wskazówki, dotyczące prac nad formą jak i fizyczną, tak i emocjonalną ;]

a Starej Wiedźmie- Matce nie podziękuje, bo jest złośliwa ;]

4 komentarze:

  1. Bardzo miło być pominiętą w tak zacnym towarzystwie ;DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem, że umrę! Zawstydziłeś mnie! Bardzo dziękuję za tak miły prezent! Jaki podobny wyszedłem.
    Naprawdę miła rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doro :)
    ależ proszę bardzo :) cała przyjemność po mojej stronie ;*

    Ketiov :)
    nie omieszkam wykorzystać ten fakt ;]

    Aju :)
    nie umieraj!!!
    zatem cieszę się niezmiernie, że niespodzianka się dała :)

    OdpowiedzUsuń