poniedziałek, 3 października 2011

Zatęskniłem troszkę :)



Zatęskniłem troszkę za HTF'ami ;*











Inwentaryzacja fortu ,,Borek"
Twierdza Przemyśl
2009

fot.Cinek

Życzę Rabie & Cinkowi oraz Hanie Montanie
(na zdjęciu poniżej) nowej przygody na studiach artystycznych :)
powodzenia wariaty-
zatem trójkąt pozostanie trójkątem-
tym razem bez Gupika u boku...


zatem dla Nich dzisiejsze dwa nasze (kolejne) sztandary muzyczne :)



dziś również z kadencją na blogu,
pożegnał się wraz z całą historią cykl ,,Nocny Raport"...
mniej niepotrzebnego bełkotu- ciąć trzeba :P

zaczynam prowadzić pamiętnik karteluszkowy ;P

4 komentarze:

  1. Już kiedyś wspominałem, co sądzę na temat majstrowania przy opublikowanych wpisach ;]

    Zdania nie zmieniłem ;/

    Na serio, dobrze radziłem Tobie już nie raz, zastanów się dziecko 100 razy co chcesz napisać, czy warto coś opublikować, w jakie słowa to ubrać, a nie później wstydzić się własnych słów i robić sobie z gęby cholewę ;P

    Miejmy nadzieję, że w końcu dotrze ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. tak wiem co sądzisz :)

    więc przyszedł czas na usuniecie głupich, emocjonalnych bajek o miłości w nocnych raportach z przed roku :D

    nowe życie, nowe zasady ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm. Hana Montana ;) hihih
    Coś usiadłeś w ciemnej norze i palcem dłubiesz po szufladzie? Trzeba uważać na kisiel podczas sprzątania w pokoju, bo kurz się unosi.Przykrywaj.
    Czy zatoczyliśmy pełne koło?
    Pamiętaj - spokój i uważność ;)
    Fotoszop do szopy.
    Idzie zima, czas wyciągnąć ciepłe rajstopy.

    OdpowiedzUsuń