niedziela, 16 października 2011

,,Warrior..." - preludium part 2


,,Warrior..."

węgiel na kartonie
100x70

Jak obiecałem wczoraj, wrzucam szkic, który był etapem ostatecznym powstania obrazu :)
bardzo ciesze się, że mogę zrobić ten obraz...

w końcowym etapie zapewne zawiśnie on na ścianie samego Rogalika, któremu nie pozostaje mi nic innego jak podziękowanie za ciągłą i nieostającą reklamę ;)

chociaż jest w zanadrzu jeszcze jeden obraz z wizerunkiem Tomka, który powstał jakiś czas temu, ale ciągle jest zmieniany i dopracowywany...


jeszcze nie wiem, który trafi w Jego ręce- jedno jest pewne- zapewne któryś z nich zostawię dla siebie :) tym bardziej, że szykuje się mała niespodzianka w postaci kolejnego wernisażu na Krakowskim Kazimierzu :) chociaż po ostatnim ,,Passion Of The K.I.M.", powiedziałem sobie, że na razie nie będę wychodził ze swoimi chrabąszczami w eter...
nie czuje się na siłach, bo zapewne znów zaliczę wiele wpadek jak poprzednio...

dlatego jeszcze ciągle zastanawiam się nad ta propozycją, tym bardziej (jak w przypadku Artefaktu), że dostałem ją ,,z pod ziemi" :))))))))
we will see :)

czeka mnie rozmowa przy kawie...
anu bo ja lubię kawę...

poniżej wersja końcowa szkicu z dodatkiem (to oczywiste) czarnego akrylu :)
mam manie pożerania czerni, a tym bardziej w połączeniu z węglem :)

może nie jest to całkiem dobry zabieg, ale efekt kolażowego ,,wklejenia" postaci jest dla mnie smakowity...






jak wiadomo ;]
są gusta & guściki :)


muzycznie dziś Kimuszka wybrała się pięknym, słonecznym, jesiennym dniem na miasto :)
jest mi tak wewnętrznie dobrze...



zatem dzień dzisiejszy sponsoruje Pani Macy ;)

błogo było spoglądać na przechodzących, pięknych i szczęśliwych ludzi :)



aha

ubierajcie się ciepło...


zima powoli nadchodzi :)

czas zaopatrzyć się w większe ilości imbiru na chłodne wieczory :)
sezon na grzańca czas zacząć %)

p.s. mamo Doro- możesz powrócić już na poletko hadesa ;]
ino gdzie zobaczysz więcej jak jedną 6, to uciekaj ;]



2 komentarze:

  1. Kolejny wernisaż o_o
    Napiszę tak jak w poprzednim poście - Opamiętaj się dziecko ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem wiem... dziwny pomysł...

    ale ja nic nie robię :)
    rączki mam na kołderce o_O

    OdpowiedzUsuń