piątek, 27 stycznia 2012

Ethnic Orchard


 Obracając się w klimacie Etno, niedawno przy cynamonach, wróciłem do małych wspomnień do Starego Sadu i przyjacielskich warsztatów, które były zwieńczeniem wspaniale spędzonego lata.

Zatem nie mogę ominąć faktu, obdarowania gadżetami przez Doro na mych studyjnych, wielkomiejskich włościach, które pomogły powrócić do tych chwil- a sam fakt posiadanie tych piękności w okół siebie, sprawiają, że czuje się blisko tych wszystkich wariatów, którzy (oprócz Anety, którą mam obok) rozeszli się po świecie, wkładając ręce w materie, które pozostawią po sobie ślad :)


Tego ,,Małego Uciekiniera" wszyscy wielbiciele Sadu dobrze znają ;) już zatem wiadomo, gdzie zwiał- teraz jest skazany na moje wędrówki, ponieważ po zgubieniu małpy, stał się moim nowym, zwierzęcym sprzymierzeńcem.



Seria OctoPussy to mój faworyt, jeśli chodzi o Wiedźmowe rękodzieło- mam nadzieje, że niebawem całą ceramikę, będzie można zobaczyć na forum publicznym- ale nie tym wirtualnym.
Kopnął mnie zaszczyt wglądu w proces powstawania prac, zobaczenie glinianych rzeźb przed pokryciem szkliwem, oraz tych, których nie ma w eterze- co sprawia mi wiele radości, czerpiąc inspirację i dostając małego ,,pałera" do swojej roboty. 


 Podobno po wyjeździe z Sadu, z gestem rzuciłem tą apaszką pod stół, która przeszła kurzem i kawałkami gliny- choć szczerze powiem, że nie pamiętam takiej sytuacji ;P
a dopiero w ciapongu się zorientowałem, że ten prezent od Doro został na miejscu- będącym znakiem, że jeszcze kiedyś tam powrócę- bo nie zna się dnia ani godziny, kiedy K.I.M. zawita pod Twoimi drzwiami- choć prędzej zgubi się w miejskim terenie i będzie błądził idąc nie w tą stronę co trzeba- zatem nic nowego (łoł) ;>


 Obecnie apaszka, służy jako opakowanie do... indeksu ;)
zabawna sytuacja podczas zaliczeń, gdy przy profesurze zaczynam rozkładać go jak starą księgę czy zwoje, odwijając z materiału- zrobiłem to nie tylko dlatego, że lubię czuć energię przyjaciół i mieć ich przedmioty obok, nosić je i dotykać (fetysz) ale też dlatego, że plecak i torba od wewnątrz są brudne od ołówków i węgla- a nie lubię ,,pokrowców" ;)



 choć apaszka nieziemsko wygląda, gdy jest podświetlona-
kiedyś zrobię z niej etniczny abażur :)



 ,,Gdy rozum śpi, budzą się demony (upiory)..."








...czyli gdy kota (Doro) nie ma (śpi błogo), myszy (uczestnicy warsztatów) harcują ;)

Tym akcentem powracam znów na swoje zaściankowe włości (machając z ciapongu mijając Stary Sad po drodze), by złapać weekendowy, świeży i mroźny oddech na hasie, napić się lampki wina w doborowym towarzystwie, skorzystać z dobrodziejstw masażu (oj jak tego potrzebują moje rosnące mięśnie, spięte dodatkowo robotą) i przygotować się emocjonalnie na 2 tygodniową ucieczkę z tego świata- jednak przed tym czeka mnie jeszcze poniedziałkiem i wtorkiem ostatnie starcie na uczelni ;>

wracam do domu :)

11 komentarzy:

  1. Miło powspominać, dziękuję! Ale tu widać, jak się nudziiiiiliście w nocy, co za aktywna młodzież, SZACHY ;D

    A dopiero po rozwinięciu widać "orszak" na chuście!

    Niech dobrze służy. Tylko udawałam, że dostałeś ją przypadkiem i od niechcenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) kto się nudził, ten się nudził- a kto spał niech żałuje ;)
      a jakie felietony leciały nocą z butelką wina przy grillowym stole na zewnątrz- prawda Aneto?

      ;) Ty udawajko- tak wkręcać łykającego wszystko jak pelikan kimona- wstyd!

      Usuń
  2. Ah!

    Tak było!!!

    Czas błogi, a błogo sławiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się wzięło na wspominki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę. Przepraszam, że publicznie polecę Narcyzą, ale... Ależ ja mam fotogeniczne dłonie :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) na a myślisz, że dlaczego miałby znaleźć się na obrazie z szydełkiem???
      bo są wyjątkowe (teraz posłodzę- a co se będę) jak i właścicielka ;P

      Usuń
  5. Ale skarby... Może kiedyś także uda mi się doznać zaszczytu warsztatów w tak zacnym gronie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaszczyt nie zaszczyt, ale sądzę, że jak najbardziej tak :)
      kochana i będzie to przyjemność po naszej stronie :*

      Usuń