poniedziałek, 31 maja 2010

uśpienie...



Anielka Śniąca Pozująca...
węgiel + sepia
100x70

zegar niezwłocznie tyka... tyka, wskazówki przesuwa...
a ja mam ochotę hasu do lasu- zamknąć się w drewnianej chacie z kominkiem, trzaskającym w nim drewienku, wyskakującej z niego iskierki...
przy lampce naftowej usiąść w fotelu i popijać kompot lub winko roboty domowej...
przy nodze śpiącego psa a za głową mruczącego filemona...
cisza błoga... lasu szum... wilka śpiew...

chyba zapomniałem przez tą całą nagonkę graficzno- projektową o tym co jest piękne- piękne w swej istocie... zaczęły umykać mi promienie słonka łechtające me policzki...
księżyca blask... ptaka śpiew... tylko dlatego że pogrążyłem się w twórczej machinie...
chyba jestem jeszcze nie zbyt dojrzały, nie umiejąc połączyć tych pięknych doznań w jedno...
dziwne... dziwne bardzo...
pobudka!
oczy czas otworzyć!
zapomnieć!
hasać !
kochać...

uśpionym?
pogubionym?

7 komentarzy:

  1. ooo! bardzo podoba mi się kompozycja.
    Co do zapomnienia - kolega z dawnej pracy, ktory jednocześnie jest jeszcze studentem w Rzeszowie, bardzo wyczulony na piękno świata i wszelkie doznania typu delikatny powiew wiatru na policzku zwykł był mawiać o czerwcu/miesiącu sesji/ PACHNIE KŁOPOTAMI ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam czasem podobnie i tu nie chodzi o dojrzałość chyba tylko przemęczony jesteś pewnie. Jeszcze trochę i pochasasz po lesie życzę Ci tego

    OdpowiedzUsuń
  3. Uprasza się o kolejne portrety siostry...urzekające...zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuje za przemiłe komentarze i słowa otuchy :)
    Panie mateuszzzzzzu a siostra zawita tu nie raz ;] gwarantuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To niech zawita, nie zwlekaj majster. Zbyt często wchodzę tu z nadzieją na coś nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mnie się spodobało od razu! Ma w sobie moc, odwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. może to moc złości- poprzez pozycję nie za bardzo wygodną- ale musiałem nad siostrą się po pastwić ;] dziękuje Ci wielce Aju Aju Chodziaju ;]

    Panie Mateuszzzzzu wrzucę wrzucę- mam nowości kilka ;] cierpliwości ;]

    OdpowiedzUsuń