wtorek, 18 maja 2010

Twierdza





Twierdza
węgiel na kartonie
100x70

kiedyś widziałem coś podobnego i machnąłem z pamięci ;]

no tak... dużo pracy przede mną... to będzie miesiąc prób i błędów...

praca, praca i praca...

piątkowe konsultacje w Krakowskiej Akademii dały mi motywacje do pracy...
jednak co krytyka to krytyka ;]
rysować, dużo rysować- najlepiej wielkoformatowo...
posadzić Cypisa na stołeczku- ogarniać jego proporcje, ujęcia- jest dobrym materiałem na modela podobno ;] se se se
kompozycje z wyobraźni, formy abstrakcyjne, martwe natury...
zrezygnować z malarstwa i rysunku fotograficznego...
zrezygnować z chlapań, ciapek i zacieków- ma być czysto, klarownie i graficznie ;)
bo z ,,czapy" to wygląda :D ha ha ha
Pan Darek konsultant to pocieszny charakter ;)

zastanawiam się czy nie przesunąć sobie obrony z architektury- nie wiem czy zdążę to wszystko ogarnąć w ciągu miesiąca...
dyplom, bieżące zajęcia, egzamin na grafice...
ale zobaczymy...
a nóż się uda...

2 komentarze:

  1. Dałeś czadu w tej pracy.Pracuj, rysuj.Oby Cybis miał cierpliwość na stołeczku siedzieć. Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje Ewo :)
    tzn nie dziękuje- by nie zapeszyć...
    oj pracuje pracuje- ile się da :) mam teraz motywacje jeszcze większa niż wcześniej- krytyka mobilizuje!

    OdpowiedzUsuń