poniedziałek, 24 maja 2010

siestra ma ;)



Anielka- siestra ma
węgiel + akryl na kartonie
100x70

anu oprócz hasającego Cypisiora, posiadam siestre mą również ;)
rozumiemy się bez słów i jest moja bratnią duszą...
co Ona ze mną ma... ile nerwów zjeść musiała gdy byłem zbuntowanym chłopcem- dawno i nie prawda ;) to samo co ja obecne z młodszakiem...
paradoksem jest to, że urodziła się tego samego dnia i tego samego miesiąca co ja ;) więc hucznie obchodzimy urodzinki w tym samym czasie- różnica 5cio letnia ;) może dlatego tak bardzo się rozumiemy... mimo, że rodzinkę już założyła- obiadki wspólne wskazane ;) anu więc i Jej dedykuje powyższe dzieło...

anu i może Anielkowa seria się pojawi?
kto wie, kto wie ;)

9 komentarzy:

  1. Arku osz TY to i siostrę usadziłeś i pozować kazałeś...Fajnie,że masz jeszcze siostrę nie ma to jak rodzeństwo

    OdpowiedzUsuń
  2. :D trzeba Ewo trzeba- usadzać kogo się da- czasu mało, a rysunki zrobić trzeba...
    3 tygodnie do egzaminu wstępnego zostało... o zgrozo... powoli już mi się stresik udziela...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze się dzieje i ciekawie. Wykluwa się nowe, my patrzymy, przełomowe chwile biograficzne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dzieje się dzieje- teraz mam sajgon papierkowy- kserować, po notariuszach hasać ;) aaaaale wszystko zmierza w dobrym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniało mi się to Szymańskiego zeskanuję, rozdział o fontach.

    OdpowiedzUsuń
  6. :D dziękuje wielce i kłaniam się nisko do stópek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogate rodzeństwo! Oby tak dalej - mocny portret

    OdpowiedzUsuń
  8. :D bogate i jakie piękne ;]
    ja należę do obdarzonego najmniejszym urokiem wizualnym ;]
    afrykańczycu lubują się w licznym potomstwie ;]
    dziękuje, ciągle się uczę i ciągle się staram... doceniam bardzo słowa Twe- może dlatego, że Jesteś doświadczonym kolegą o mym wymarzonym fachu ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze bratnią duszę mieć...

    OdpowiedzUsuń