poniedziałek, 19 września 2011

Happy Feet- Fun 4 Fun...


Dziś przy poniedziałku mała zabawa socjologiczno- artystyczno- narcystyczna ;]
(a miał być cykl ,,K.I.M. LifeStyle")

,,Happy Feet- FUN 4 FUN"

Z racji, ze przymierzam się do małego obrazowego projektu, potrzebowałem nogi- a konkretnie udka, które będzie godnie reprezentować się na obrazie...
Które swym wdziękiem & siłą mięśni, będzie unosić me nagie umęczone ,,ciauo" ...
To część artystyczna ;]

Socjologiczna polega na tym, by widz- odbiorca, wybrał według swojego subiektywnego, bądź obiektywnego zdania, tą Feet'ke, która najbardziej będzie kontrastować, bądź pasować & przede wszystkim dostąpi ,,godności" (aż się zaśmiałem) wystąpienia w szerokim polu zamknięcia na obrazie, rysunku, szkicu...

A narcystyczna polega na tym , by utrzeć próżnego nosa jednego z właścicieli, który po rzekł, że ino jego noga godna jest wystąpienia, przy której ta druga rzecz jasne się umywa- tutaj polemizowałem- więc musiałem zdecydować się na zabawę, bo sam nie mogłem się zdecydować, bo znalazłem odpowiedniego rywala
(mimo, że powyżej nóg nie wygląda już tak atrakcyjnie- sorrrry)


Do wybory mamy lewą, różowiutką jak świnka raciczkę
&
prawą- cappuccino'wą z żyłką gratis ;]

na zakończenie Kimoni bunt...
Z racji, że ostatnimi czasy wiele osób po prostu posrało na punkcie praoceanów (na których widoków pląsów po prostu nie da się wytrzymać bez odruchu wymiotnego, szczególnie słuchając samego świergolenie- przepraszam- żadnego teledysku nie oglądnąłem do końca), muszę dać dowody na to, że na lasach, preriach, wiochach, polankach i pagórkach również jest fajnie ;P



Shame You!

17 komentarzy:

  1. ...żylasta jakoś do mnie nie przemawia.
    Wolę raciczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie- shame on you!

    Sam mam żyłkę na łydce(a nawet kilka) dlatego też stawiam na cappuccino'wą, choć jak dla mnie jest zbyt masywna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używając nomenklatury z Misia - nie można myślowo mieszać dwóch systemów walutowych! Gdzie kontekst! Nie ma wyboru bez kontekstu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Doro- żem wyżej napisał po memu :P

    jest to etap szkicowy, nie gotowy produkt- efekt końcowy zależeć będzie od wyboru :P wtedy poleci całą machina rysunkowa ;] od której zależeć będzie forma ,,ciaua" umęczonego, które unosić będą owe raciczki ;] a jakie ciauo mam każdy wie ;]
    a ta już... drąży... rozkłada... dryluje...
    zero spontaniczności ;] eh te zastane... kości ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja poczekam na koniec zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem oba podudzia mają coś w sobie. Żyłek nie lubię, ale podobają mi się zmarszczki na ścięgnie, oba podudzia mogą czegoś Ciebie nauczyć. A może spróbujesz przeanalizować obie, a następnie z zapamiętanych wrażeń stworzysz własną nogę graficzną? Do nogi trzeba przywyknąć, oswoić się z nią, przeżyć! To niemal jak fetysz rodzaju męskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ja nie wspominałem kiedyś że mam fetysz nóg?

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam nie wiem, która brzydsza ;>
    Różowa odpycha kolorem, natomiast ten żylak na drugiej jest fatalny ;)
    Jeżeli skupić się na samej strukturze mięśni i więzadeł, to wybór jest raczej oczywisty ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. stawiam na żółtą pomimo żylaka. Zółta chudsza w pęcinach (czy jak się tam te kostki zwie), bardziej mi ten kształt podchodzi, bo jest taki przeskok z kostki na łydkę, wrzecionowato. A różowa jakaś muskularna, atleta z brodą i kostiumem w paski. Nie ujmując nic a nic. Pozdrawia D.

    OdpowiedzUsuń
  10. ....a ja, a ja głosuję na Beyonce.
    Wyobrażasz sobie jaki byłby to cudny projekt ma kończynach Divy?

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby tak diva się zgodziła... chyba bym się rozpłynął...
    mmmmmmmmmm teraz to moja wyobraźnia zaczęła pracować ;] heheheheh
    ale nie mam śmiałości zapytać ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są obrzydliwe. Skandal ;D Farsa! ;F

    OdpowiedzUsuń
  13. eeeeeh Doro...
    wiesz, że Twoje słowa przed oczy sobie stawiam dnia każdego :DDDDDDDDDD

    może swoją stópkę pożyczysz i uraczysz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Salomonowy głos: po wnikliwym oglądzie stwierdzam, że dla mnie obie łydy posiadają swe plusy i minusy

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba zapomniałeś we wpisie wspomnieć, że ankieta do głosowania, znajduje się po prawej stronie bloga, bo dużo ludzi komentuje, mało głosuje ;>
    Pewnie w tym bajzlu, jaki panuje na tym blogu, nikt nie dojrzał tej ankietki ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. fakt :D
    czas zapanować nad tym nieładem- pomyślałem o tym wczoraj i za namową pewnej osoby, która również wykrzyknęła że bałaganiarz ze mnie, nawet na blogu :D te dziecięce pląsy...

    OdpowiedzUsuń