piątek, 27 maja 2011

Hasający Dialekt Sarkastyczny 8


Jak co piątek, witam w cyklicznym odcinku HDS'a.
Na wstępnie bardzo, ale to baaardzo dziękuję Wam (czytelnikom) za to, że swoimi kliknięciami, udowodniliście niecnemu Kimonowi wyższość (w rankingach czytelniczych), moich fantastycznie zredagowanych wpisów, od Kimoniej bezładnej paplaniny ;D
Tym samym ciągle potwierdzacie fakt, że ludzie jeżeli już cokolwiek czytują, wolą krótką, konkretną, zabawną nowelkę, od nudnego, rozwlekłego, niestrawnego strumienia świadomości a'la JJ.

Tak właściwie po zeszłotygodniowym faux pas popełnionym przez K., zacząłem się zastanawiać, czy jest sens dalszych gościnnych występów tutaj.
Staram się jak mogę, żeby zaspokoić Wasze niewybredne gusta, a właściciel bloga chwilę po mojej publikacji, wrzuca własną pisząc w uzasadnieniu:

"Miałem dziś nic nie wrzucać, pozostawiając piątkowe wibracje komuś innemu, ale po ostatnim wpisie, nie miałem wyboru- by nie wyskakiwał jako pierwszy na stronie głównej".

Nawet sobie nie wyobrażacie jak przykro mi się zrobiło, pomimo tego że jestem zimny jak góra lodowa.
Kim przeliczył się jednak odrobinę, bo mimo wszystko mój wpis, przez kolejny tydzień (aż do wczoraj), okupował pierwsze miejsce Top 10!!!
Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!!!
JESTEŚCIE KOCHANI ;-*
Dzięki Wam wiem, że jednak warto orać to poletko.

Przechodząc do konkretów.
Nasz umiłowany dzieciuch, wrócił do osobistego nadzorowania bloga i przez ostatni tydzień raczył nas swoimi chrabąszczami ;D
Największe poruszenie wywołały jego szkice do dyptyku - "Descent Into... Hades..." ;)
Z których absolutnym hiciorem, zupełnie niezasłużenie, stał się niedopracowany rysunek dupy, uuups chciałem napisać pupci ;]
Te cztery litery, wspięły się w tempie expresowym na pierwsze, czytelnicze miejsce, potwierdzając kolejną starą prawdę, że nic nie przyciąga tak ludzi, jak golizna.
Zaczynam się mocno obawiać, co to będzie, gdy Kimonek odważy się opublikować akt z widocznymi narządami płciowymi...
Jedynka kimonkowej Babci na liście wszechczasów, może być poważnie zagrożona ;]

Dlatego przez pamięć owej babci, apeluję do Ciebie Kimonie!
Nie podążaj tą ciężką, trudną i zdradliwą drogą taniej golizny!!!
Może się wydawać, że jest ona lekka i przyjemna.
Pochlebcy ze wszystkich stron, będą mówili jakże piękne i wspaniałe te akty, lecz nie zapominaj - óny chcom ino hleba, ygrzysk, krfi oraz tits&bóbs.

Najpierw wytrenuj "nudne" portrety, martwą naturę i pejzaże.
Na artystyczne akty przyjdzie czas ;)))

Tyle w kwestii, mojego (hds'owego) sprowadzania niewinnej, kimoniej duszyczki, na ciernistą drogę, wprost do czeluści Tartaru.

Na zakończenie będzie jeszcze kilka zdań o kimonkowych przyjaciołach, którzy z racji wieku i doświadczenia starają się prowadzić małpiątko przez życie.

Mowa o HTFach, którym autor poświęcił wczorajszy wpis.
Wspaniale mieć przy boku takich kumpli.
Gdyby tylko Kimonek odrobinę łatwiej przyswajał wiedzę, bo niby twierdzi że tak jest, a bez przerwy udowadnia, że inaczej jest ;>

Mówią, że ptaki nie mają węchu.
Zobaczcie jak szybko, złapany w kadrze gołąb, oddala się od brudnych nibynóżek, odzianych w oldschoolowy sandał ;D

Pełna fotorelacja ze zdarzenia na wiedźminim blogu ;)))

9 komentarzy:

  1. Zawsze podejrzewałam, że to Babcie rządzą tym światem no i proszę, kolejne potwierdzenie Babcinej Mocy.

    Pozdrowienia oraz uściski dla Babć - obecnych i przyszłych;D

    OdpowiedzUsuń
  2. HDS - nieważne czy mówią dobrze czy źle, najgorzej gdyby pomijali milczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta prawda Aneto & Arthi ;DDD

    Choco, cóż jest takie ciekawe ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. ;P niesamowite...
    wpis bez kompromitacji, który nawet nie wywołał we mnie żadnych emocji ;P
    HaDeS co się z Tobą dzieje?
    muszę pogadać z JIM ;]

    większość słów padanych jak zawsze jest jedną wielką bujdą ;] i za to uwielbiam Twoje wypociny darlingu- nad którymi chyba aż tydzień pracujesz co? ;P

    ;P uraziłem Twe niewzruszone serce?
    to chyba mogę być z siebie na prawdę dumny ;] wiedziałem jakim słowem odpłacić Ci się za ostatni żart w poprzednim wpisie stawiając mnie nagim ;P oł je ;P

    statystyki...
    sam powiadasz, że one kłamią ;P
    a gdyby nie Twój ślinotok prowadzony ino z Choco zapewne oglądalność byłaby mniejsza ;]

    pozdrawiam :DDDDDDDD
    i bez odbioru ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. :D chyba mój ulubiony ,,hasajacy..." ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałem, że mam zielone światło na ciągłą kompromitację Ciebie ;D

    Szczerze mówiąc pisanie tutaj zajmuje mi tylko chwilkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. ;] masz zielone światło do wszystkiego Freak'u ;*

    OdpowiedzUsuń