środa, 30 maja 2012

12. Ogólnopolski Przegląd Sztuki Współczesnej- FORMA 2012- Zaproszenie



Z miejsca chciałbym zaprosić na wystawę zbiorową, podczas  
12tego Ogólnopolskiego Przeglądu Sztuki Współczesnej-  
w Rawiczu
w której będę miał przyjemność wziąć udział w dniach 
7-10 czerwca.

7 czerwca (czwartek) o godz. 20.00 
u boku kilkunastu artystów, zapraszam (w swoim imieniu i chyba nie tylko ), na wernisaż, który otworzy Przegląd w tamtejszym Domu Kultury

 

Będzie mi szalenie miło stanąć na jednej scenie min. z Bartkiem (dobrze tu znanym jako Kapro) oraz z osobami, które miałem do tej pory przyjemność poznać, tylko wirtualnie na artystycznych portalach- Jakubem (którego szkice od dawna mnie inspirują, a sam jestem Jego wiernym fanem- tak tak!), Bogdanem (który chyba na digarcie jest ze mną tak długo, jak tylko tam się pojawiłem), Anią (która od jakiegoś czasu wspiera mnie w warsztacie graficznym) oraz Piotrem (który przechodzi ciągle transformacje w materii traktowania sztuki).



Forma była kolejnym (i prawdopodobnie głównym) powodem, dla którego wróciłem przedwcześnie z leśnej ucieczki...

Gdy końcem kwietnia wycofałem swój udział w Festiwalu, kolejny raz pokazałem, że emocje są ode mnie silniejsze, niż dążenie do rozwoju, wiary w swoje możliwości i wyjściem z chrabąszczami dalej w eter niż ino blog.


Stety albo niestety, spokój na leśnych włościach zakłóciła mi informacja, że powyższy ,,Gentleman With Doggy..." ukazał się w folderze promującym Przegląd, jako moja artystyczna wizytówka wraz z krótkim dossier ;) Organizatorzy oczekiwali jednak mojego udziału i prosili o wysyłkę prac na Festiwal- więc tym oto sposobem (przypadkiem, przeoczeniem, błędem w druku, podstępem lub przeznaczeniem- bo przecież nic nie dzieje się bez powodu) wróciłem by zapakować cudaki i u boku swojego mecenasa sztuki (lol) wybywam za równiutki tydzień na Formę- sam pełen formy i nowego wigoru ;)



Na Przeglądzie będzie można zobaczyć dobrze znanego ,,Ofelona...", ,,Rapture In The Morning..." oraz ostatni w swej ponad rocznej kadencji kooperacyjnej, szkic w tuszu z Ham&Kid'owej taśki- ,,Time 2 Say Goodbye...", który do tej pory nie pokazał się na bloggerowych włościach, oczekując na swój oficjalny debiut, jako zwieńczająca kropka nad i.


Jest to moje pierwsze wyjście w eter publiczny z homochrabąszczami.

Tym oto sposobem zapraszam raz jeszcze na wzięcie udziału w tym małym wydarzeniu, szczególnie przejezdnych i okolicznych mieszkańców (np. Poznaniaków, którzy mają niedaleko, a proszą w modlitwach do Anioła Stróża by cudaki tam pokazywać) ;>


Do zobaczenia :)

P.S.
Zatem już wiadomo dlaczego termin głosowania i zamknięcia ankiety na okładkę komiksową jest taki a nie inny ;>

P.S.2
Skoro mowa o wystawach-marzy mi się by na jednej scenie, stanąć u boku Rogalika, podczas wspólnej, przyszłościowej wystawy :) to dopiero byłaby konfrontacja...
marzenia są chyba po to by je realizować- czy jakoś tak...
a może mi się ino wydaje ;>

Póki co, dziergam komiks ;P

10 komentarzy:

  1. No i proszę, wystarczy się tylko trochę pomodlić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz miejscówkę (wraz z osobą towarzyszącą) na nocleg w pokoju dla vip'ów, więc proszę to dobrze przemyśleć ;)

      Usuń
    2. Przyjadę:) A w który dzień byłoby najlepiej i najciekawiej?

      Usuń
    3. :D no to już raduje się niczym dzieciątko w łonie Elżbiety podczas nawiedzenia ;)
      wernisaż rzecz jasna!!! koniecznie- czyli piątek/sobota ;>

      Usuń
  2. :D W to mi graj! W piątek nie mam zajęć:))
    No to teraz tylko PKP info...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  3. Gratuluję, gratuluję, trzeba wychodzić do świata ze swoją twórczością, tak jak w sumie Ci mówiłem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapamiętaj: najważniejsi zawsze są ludzie, którzy chcą obcować z tym, co wypowiadasz w postaci obiektów sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho, to pogratulować i uściskać!!!
      Zaglądam, a tu tyle wpisów! Jak to ogarnąć? Trzeba z kawą zasiąść!
      Pozdrawiam i cieszę się, żeś cało w wojaży powrócił, ślimaki Cię nie pożarli!

      Usuń
    2. uściskowuje również :)
      ogarnąć najlepiej po kolei, wpisów zatrzęsienie- bo niebawem znowu pustki będą, bo pracy dużo

      nic mnie nie zeżarło póki co, nawet nie zabrali mi organów tamtejsi tubylcy elficcy ;>

      Usuń