poniedziałek, 28 czerwca 2010

żydek :D



,,Żydek"
akryl na płótnie
50x60

obraz na zamówienie, ze zdjęcia reprodukcji jakiegoś autora...
zamierzenie wstępne było zupełnie inne, ale podkusiłem się o pewien eksperyment z mojej strony ;] zobaczymy reakcje klientki ;]
żyd w sieni, pieniądz w kieszeni... podobno :D

w końcu mogę zacząć robić zamówienia...
jest czas i jest ochota :D

miło było wrócić dziś do pracy na zielony rynek, brakowało mi tego :)
praca na świeżym powietrzu, w jarzynach, w miłej atmosferze z ,,Szefową" i sąsiadami :) no i przede wszystkim kontakt z ludźmi :) rozmowy końca niemające, uśmiechy, miłe słowa :D spojrzenia i obserwacja zachowań :) nie brakuje również narzekań ludzkich, ale to normalne :) nawet i tego mi brakowało :D odstresuje mnie ta praca :)
nawet mój stan emocjonalny jest wskazany do pracy z ludźmi ;]

zapraszam na zakupy ;]

4 komentarze:

  1. Fajny ten obrazek, na pewno się spodoba. Wiesz najlepiej się odpoczywa przez zmianę pracy.Odpoczniesz trochę pracując na świeżym powietrzu.Zamówienia realizuj i pokazuj-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. czy pieniążek jest złoty? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za edycję wpisu, pomylił mi się kontekst - było napisane: fajny obraz, lekki.

    OdpowiedzUsuń
  4. :D obraz sprzedanym :D
    spodobanym i kupionym ;]

    o tak :D praca na zieleniaku przynosi mi wiele radości ;) nie potrzeba mi nic więcej :)

    a pieniążek niestety nie złoty...
    będąc w Krakowie karty do bankomatu nie wziąłem (pakowałem się 30min przed pociągiem) więc z Cypisem troszkę bidowalismy przez ten tydzień ;) se se se
    więc i złota nie kupiłem...
    a szkoda...
    następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń