niedziela, 6 czerwca 2010

...Underwater...



...Underwater...
mój wstępny pokaz slajdów do dyplomu- stiunigować jeszcze troszkę trzeba ;]

dyplom... kilka dni pozostało...
a Ja zastanawiam się co dalej...
zastanawiam się i przypominam sobie ostatnie 3 lata, które spędziłem na uczelni-
rachunek sumienia...
piękne chwile, mimo wzlotów i upadków :)
będzie co wspominać na nowej drodze, na nowym otwierającym się rozdziale, przy zamykaniu obecnego :)

wczorajsza rozmowa z promotorem RRRRR przyniosła wiele myśli... refleksji... zatrzymań i zastanowień... chyba po raz pierwszy ukazał swoje normalne oblicze wobec mnie... Rozmawialiśmy długo o sprawach, które w ogóle nie dotyczyły uczelni, dyplomu i sztuki... Opowiadał o swojej drodze dochodzenia do doświadczenia bycia artystą i architektem wnętrz... 35 lat pracy w zawodzie ;] podał kilka wskazówek jak jednym gestem zrobić coś z niczego...
Na koniec pożyczył powodzenia przy dyplomie i prosił by pokazać to na co mnie stać- bym nie bał się wyrzucić z siebie tego co posiadam i z klasa zakończyć 3 lata studiowania projektowego- popis artystyczny...

jednak bycie zwykłym, prostym- aż orzekać się chce, że prostakiem ;], nie wymagającym wiele od życia człowiekiem przynosi wiele owoców :) i tego wszystkim życzę.
:D By doceniać każdą chwilę, każdy moment, ponieważ może być pierwszym i ostatnim tego typu...

5 komentarzy:

  1. muzyka w tym filmie robi swoje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ;] se se se Leskooo dlatego do wszystkich filmów robionych pod uczelnie, używałem akurat tej ścieżki dźwiękowej ;]
    :D nawet Pan RRRR pytała- a co to? a kto to?

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na relację z obrony ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ;] piątek wrażeń przyniesie zapewne ;]
    więc relacje zdam z chęcią ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zrobiony pokaz slajdów ,muzyka świetnie dobrana. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń