czwartek, 24 czerwca 2010

czekającym...

teraz, już, prędko!

Daleko już odpływam od dni kilku...
brzuszne motyle...
myśli rozwiane...
serce targane...
emocje rozbudzone...
jest pięknie ;]
już dawno takie doznania nie szarpały sercem mym...
rozdarcie...

egzaminy ;]
ojejku tyle by opowiadać ;] wiele ludzi poznanych ;] pięknych i twórczych!
oczywiście grupa zostało stworzona ;]
kończąc na piwku po każdym egzaminie ;] o tak :D warto było nawet dla nowych znajomości ciepłych wystartować na tym egzaminie :)
dobrze powiadał Aju Aju Mikołaju- że podczas egzaminu powstają piękne znajomości :)
bardzo sympatyczna aura, sympatyczny klimat się wytworzył ;]
z każdego codziennego etapu zadowolony jestem- no może wczoraj troszkę zawaliłem na kompozycji, aaaaale co ma być to będzie ;]
ludzie mają naprawdę talent- pięknie malują, pięknie rysują, są twórczy i pomysłowi :) aż miło jest popatrzeć...

szanse są równe i nie dało się odczuć jakiejkolwiek rywalizacji :)

rysunek, malarstwo, zadanie kierunkowe ;]
3 sympatyczne dni ;] pełne zabawy, śmiechu i nowych wrażeń ;] niezapomniane i warte. Nawet jeśli teraz odpadnę to wiem, że zostali ludzie naprawdę uzdolnieni :)

o 18tej mają być wyniki- czy przechodzi się do następnego etapu- ostatecznego- czyli rozmowy :D
konwersacji ;]
zapeszać nie chce- jeszcze godzina...
stressssssa mam jak nic ;]



edit: przeszedłem dalej :D
zaliczyłem praktyczny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
atatatatatatat
teraz tylko rozmowa ;]

6 komentarzy:

  1. dziękuje z serca :D
    w końcu już dziękować mogę ;]
    jest to dla mnie już wielki sukces, że przeszedłem i teczki i egzaminy praktyczne- akt, portret, kompozycje....
    jeszcze jeden sobotni dzień... i finito- zostanie tylko oczekiwać do 8go lipca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się bardzo.Świetny ten poranny szkic. -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń