czwartek, 29 kwietnia 2010

kolejny podart dnia oraz Cypisowa ściana :)


no i znowu po powrocie z uczelni spotkała mnie miła niespodzianka :)
wrzuciłem wczoraj Cypisa w kontemplacji i co?
dziś oczom nie wierze :)
jest to bardzo bardzo bardzo miłe :)
niesamowite wyróżnienie

http://www.podarty.pl/index.php




a tu ,,moja" ściana w pracowni malarstwa na dzisiejsze Dni Otwarte Uczelni ;)
w pracowni malarstwa Pana O

dzięki temu mogłem spokojnie z Maruniem błąkać się po zakamarkach uczelni, nie siedząc w pracowni z Panem prof RRRR z którym od rana, w pocie czoła studenci ostro pracowali :D
ha ha ha ;P
usłyszałem dzisiaj tyle pochwał z ust Jego:
prowodyl
buntownik
nadgorliwy
arogancki (niczym Pan Preficz)
no i na koniec- chłop swoje, a baba swoje :D bezcene :)

jutro ciąg dalszy konsultacji

no i Pani Basia z rzeźby oczywiście pytała gdzie moja ,,narzeczona" Rabka- tłumaczenia się, że nie jesteśmy razem chyba już na nikim wrażenia nie robią- więc już nawet tego nie odkręcamy ;)
wszyscy chcą balować na naszym weselu...
przecież to Cypis miał Ją za żonę brać!!! Nie Ja :D

nawet Pan Grincz z kiosku zawsze o ,,moja drugą" polówkę pyta ech :D
życie ;P

zawsze powiadam że oko ma zaklejone ze śpiochów ;)

sorki Rabka, ale musiałem się tym podzielić ha ha ha

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe osiągnięcia! Oby tak dalej! Robisz naprawdę dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!!! Fajne są te Twoje opowieści .Pozdrowienia dla Rabki

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi miło :)

    zawsze mam niedosyt Mikołaju- zawsze można zrobić więcej...

    A Rabke pozdrowię oczywiście :) no i mam nadzieje, że będę miał jeszcze o czym opowiadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. we wtorek sobie pooglądam wystawę na żywo ;)
    super! to ja też pozdrawiam Rabkę ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. oo a mi się Siostra ślubem nic nie chwaliła...fajne te obrazy z Cypisem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heheheh :D
    ślubu nie będzie...
    bo Jamajczyk Cypis da mi popalić!!!
    a Gnida to jest niebezpieczna ;)
    choć w zobaczyć go w akcji to na prawdę rzadkość...

    OdpowiedzUsuń