środa, 21 kwietnia 2010

podart dnia :)


dziś spotkała mnie miła niespodzianka :)mając okienko między zajęciami, wyemigrowałem na obiadek (kasza gryczana, sojowiec i sałatka z pora ;) ) dostałem od La Norbeto informacje, że Cypis wpindalający ciastko został wyróżniony na portalu artystycznym ,,podart"
http://www.podarty.pl/index.php
na którym założyłem kilka dni temu profil, gdzie mam ino 3 prace- w sumie zrobiłem to tylko dlatego by oglądać, oceniać, komentować prace Norberta
http://www.podarty.pl/artist.php?artist=nordberd

zaskoczenie totalne... nie spodziewałem się...
jest mi bardzo, ale to bardzo miło, czuje się bardzo zawstydzony i w sumie nie godny takiego miana :)
moje serduszko jest rozradowane od ucha do ucha :)
dzięki Cypisie :)

i przypomnienie samej pracy
Bo Cypis ciastka lubi słodkie...
akryl na płótnie
50x70

7 komentarzy:

  1. No to zaczęło się i teraz z górki ;D
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! nie mów, że nie zasługujesz, bo na pewno zasługujesz..Miłe ,że ktoś to zauważył i Cię wyróżnili

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczęło oj się zaczęło :)
    bardzo, ale to bardzo miłe :)
    dziękuje za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dopiero do mnie dotarło - bułkę dla Cypisa złocimy nie na instacoll tylko na masło, żeby się chłop nie zatruł ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał łał łi łu łał! Dobrze! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. :D o matkoś aż się uśmiałem :D heheh
    anu zapewne na masełku by wolał, bo dziecię ma delikatne kubki smakowe troszkę...
    ale zapewne musiał obejść się smakiem będzie, bo los bułki jest już przesądzony ;)
    zadowolić się i instacollem i złotkiem... wybrednym?

    powstaje kolejny portret B&W Cypisa- tym razem z bułką ;P heheheh
    biedny... co on musi ze mną przechodzić ;P

    dziękuje Mikołaju Aju Aju ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z serca gratuluję i cieszę się! Zawsze się cieszę, gdy ludziom z pasją, a zarazem ciężko pracującym udaje się (choć to niezbyt dobre słowo).

    OdpowiedzUsuń