środa, 14 kwietnia 2010

Anu Bo Cypis kontemplować chce...



Anu Bo Cypis kontemplować chce...

akryl na płótnie + płatki złota 23,5 karatowego ( na szacie)
50x70

przychodzi taki czas, że oprócz hasania, energią strzelania, lasem się lubowania i śmiania- Cypis kontemplować chce...
rozkładając na pierwsze czynniki sytuacje dnia minionego, poprzedniego, wczorajszego...
Przed snem nogi prostuje, zgina się w pół, w supełek się zwija- że niby taki on jogin- wchodzi w 5 strefę zen...
tyts...


konwersacja- konsultacja z prof O minęła całkiem sympatycznie :)
jeszcze troszkę pracy mnie czeka... troszkę korekt było, nowych zadań do rozwiązania...
Dostałem propozycje by zrobić wystawę swoich prac, podczas Dni Otwartych Uczelni... będzie to ciekawy kontrast- moje portrety a np Grepy modernistyczno- konstruktywne działania :)
poniżej link do jego prac :)
http://tomaszpreficz.carbonmade.com/
anu więc niedziela zapowiada się ciekawie :)

zamówienia na portrety i obrazy nie mają końca- zastanawiam się kiedy ja to wszystko ogarnę i zrealizuje- dyplom, aneks, bieżące zajęcia... a ludzie niecierpliwi zazwyczaj są... atatatatata
Rabka już się ze mnie śmieje, po co to wszystko biorę skoro nie wyrabiam z czasem heheh



najciekawsza propozycje portretu dostałem wczoraj od pana Bruna Lohengrena- początkującego muzyka mieszkającego w Anglii...
http://www.myspace.com/brunolohengren

http://www.stachoo.pl/polacy-w-uk/polski-muzyk-debiutuje-albumem-loneliness-on-the-red-sky.html

żeby tak dzień miał 48 godzin... ech :)

5 komentarzy:

  1. I obraz super i wiadomości genialne!
    Rozwój zawsze wychodzi poza ramy doby ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca...a że masz tyle zamówień to się nie dziwię naprawdę jesteś dobry w tym co robisz ino się cieszyć ..dla mnie to doba tez by mogła być dłuższa...A może by się spać oduczyć ? Tylko nie wiem jak to zrobić-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. tak...
    spać oduczyć próbowałem- ale potrafię ino 3 dni chodzić jak motorek bez snu...
    nagiąłem i tak prawa biologii, przestawiając swój zegar biologiczny na tryb nocny ;P
    sowa tzw ;P
    3-4 godziny snu to dla mnie norma...
    można się do tego przyzwyczaić- trwa już to 2 lata...

    anu a tak w ogóle to popadam w pracoholizm chyba...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale! Tak trzymać! A doba... zawsze jakoś udaje się rozciągnąć ;):)

    OdpowiedzUsuń