niedziela, 21 marca 2010

park afrykański

Założenie Parku Afrykańskiego :)
makieta poglądowa terenu ;)
z pawilonem...
a tak po ludzku, to to coś poniżej ;]





niestety musiałem baobaby usunąć, bo nie wychodziły fajnie na zdjęciach, ale wrzucę jeszcze poprawki ;)
materiały różnorakie czyli zupa ratatuj ;] ha ha ha
co było pod ręką,m zostało wrzucone do jednego kotła ;]
czasu mało było ;]
ale tak jest jak człowiek zostawia sobie wszystko na ostatnią chwilę ;]

min. kokos, łupiny kokosowe, kawałki drewienek, patyczków, pianka, styropian, piasek, żwir, bułka tarta, polimer, farba akrylowa...
czyli tzw. technika mieszana własna ;]
ha ha ha


kilka plansz do parku (50x70 każda), które zawiesił mi sam prof RRRRRR, udostępniając całą tablice- dzień dobroci dla zwierząt zapewne był ;P
śmiechu tyż było tyćku troszki po paszki me :)
:D chwile bezcenne :)

pracownia projektowania wnętrz ogrodu i krajobrazu
semestr V

anu o taka specjalność będę się starał przy dyplomie...
nad którym rozpoczęły się w końcu prace ;]
endlast ;]

atatatatatata

8 komentarzy:

  1. Heheh, to "wreszcie" brzmi jak błysk nadziei ;)
    Projekt super, już widziałam w pracowni. Makieta prima sort wykonana, poza całą resztą genialnie zrobiona... woda!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) no tak... wreszcie...
    powinniśmy już dawno znać tematy- nie 2,5 miesiąca przed obroną...
    ale cóż :) damy rade :)
    ciesze się, że mogę zrobić to co lubię i nie mam tematu narzuconego- jak u niektórych...

    a makieta, jak makieta- zrobiona w jedną noc... ale z sercem :)
    przyniosłem jeszcze mokrą na konsultacje ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to jest ładne. Napracowałeś się i te szczegóły wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  4. :D dziękuje Ewo za odwiedziny :)

    miło widzieć Cie tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Ja chciałabym zobaczyć te baobaby, mam bowiem kompleks braku zobaczenia baobabów ;) :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :D a więc specjalnie zrobię zdjęcia :)

    ja również chciałbym je zobaczyć- piękne drzewa...

    jeszcze kiedyś będę hasał po Czarnym Lądzie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt - świetna makieta. Kiedyś musiałem też zrobić makietę i wiem, co to za ból! Twoja jest naprawdę wspaniała, a to się chwali!

    OdpowiedzUsuń
  8. :D makieta świetna sprawa- ile zabawy pozytywnej przy tym ;P zawsze się staram przy tym dobrze bawić ;)

    OdpowiedzUsuń