piątek, 1 lipca 2011

Hasający Dialekt Sarkastyczny 13


Punkt dwunasta w południe.

Dzisiaj za wiele nie będę się rozpisywał, bo zaraz pędzę przygotowywać doroczną imprezę działkową pt. "Noc okołokupałowa".
Na jednej z nich, został fotogenicznie zmasakrowany powyższy golf.
W trakcie zabawy, zabrakło drewna na opał, zatem jako gospodarz, postanowiłem odrobinę porąbać, już rano okazało się, że ciąłem również wdzianko kolegi.
Ciemności oraz alkohol we krwi zrobiły swoje ;D

Przechodząc do meritum.
Jeszcze raz przypominam tym, którzy ten news przegapili.
Są jeszcze tacy???
Już za tydzień Kimon organizuje Party w Krakowie!
Okazja nie byle jaka, bo po raz pierwszy, publicznie, na dużą skalę, będą prezentowane wytwory jego wyobraźni i dłoni.

Miejsce: Kraków, ulica Topolowa 40, ArteFakt Cafe
Czas: 8 lipca 2011, godzina 20:00

Zabierzcie dużo pozytywnych wibracji, jakiś minigifty dla Kimuszki, wina nie bierzcie (przynajmniej oficjalnie).
Oj będzie się działo, dzisiaj i za tydzień i za miesiąc ;D


Nawet nie wiecie jak bardzo się namęczyłem, żeby dotrzeć do najbliższej rodziny Kima i wybłagać od niej dzisiejsze zdjęcie do serwisu plotkarskiego.
Dzieciątko w wieku 15 lat, żyjące we własnym, kolorowym świecie, nie zdające sobie sprawy ile radości i smutków stoi przed nim.

Kim chwilowo (mam nadzieję) wycofał się z uprawiania grządki w moim ogródku ;(
Żeby jeszcze Was dobić, muszę zakomunikować, że... nadal mam zamiar wprowadzać tutaj odrobinę szaleństwa i niepoważnego tonu (chyba że gospodarz mnie pogoni).

Jeżeli pisarska absencja małpki, będzie się niepokojąco przedłużać, mam już na oku godnego, felietonowego następcę.
Rozmów jeszcze nie prowadziłem ;)

GO TO PARTY!!!

31 komentarzy:

  1. O! Faktycznie nie prowadziłeś ;)

    Cóż. Robi sie te kariere błyskawicznie... ;)
    Trzeba tylko wiedzieć, kogo i gdzie podłechtać ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwila od założenia bloga i taka błyskotliwa kariera ;)
    Trzeba ekspresowo wyłuskiwać takie talenty i szlifować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zatem z przyjemnością i zaszczytem mogę oddać Anecie (alias Pipie Gradowej) swój udział z HaDeSowej korporacji ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kimon! Ty zdrajco!!! Nie sprzedawaj mnie tak tanio! Niech przynajmniej błaga prosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w ogóle to mnie nie rozśmieszajcie.

    Dzisiaj jest zimno, pada, to mój Dzień Melancholii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że po 8.07 będzie można też zobaczyć, bo mam "krakowski lipiec" w dniach poniedziałek-piątek, ale piątek do godzin popołudniowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. wystawa będzie dostępna do końca lipca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja życzę odpowiedniej pogody i przyjemności :)

    To jak wystawa będzie do końca lipca, to może mi się uda zajrzeć, jeśli jednak znajdę się na południu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zatem zapraszam jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli tylko zdążę w lipcu wylądować w Kraku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie jakiś fajny klip!

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślicie, że u mnie w chacie zmieści się tyle balonów, serpentyn w spreju i konfetti oraz chłopiec-rekin? ;D
    A Kenny G. wlezie na dach? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z Wami oszaleję dzisiaj... Teraz dla odmiany obejrzałam sobie ten filmik i umarłam :D

    Doro, masz jedną przewagę na pewno - fryzury nie będziesz musiała sobie robić, żeby wszystkie ciachony były Twoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy ja marzę o tym okularniku z aparatem na zębach! ;F Czy Ty widziałaś, jak on TAŃCZY?

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie ma rady... Czeka Cię druciana przyłbica i prostownica... Faceci są tacy powierzchowni, nie uważasz? ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uzależniłam się od tej piosenki.Ile smaczków w tle!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jatka :DDD

    Tak na boczku, Doro, uświadom naiwną co znaczy ";F"
    Muszę się jeszcze tyle nauczyć... ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz, dzięki, już znalazłam sobie :P "Wampirze z dużymi kłami z jednym kłem brakującym" HA HA :-> (użytkownik właśnie zrobił megasatrkastyczną uwagę HA HA)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamieszczam tylko fajne klipy ze smaczkami w tle ;P

    Koniec miesiąca w Starym Sadzie, będzie wieńczył imprezowy lipiec, zatem impreza będzie pewnie tak huczna jak u Katy ;DDD
    Nie obiecuje, że nikogo nie wymacam po tyłku ;)))
    Ewentualnie mogę stoczyć jakiś bój o cnotę zakutej w złoto białogłowy hahaha

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe kto się do łyżwy zwymiotuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Halo! Tu są pomysłowi ludzie. Nie musimy tak 1 do 1 robić inscenizacji :-> (znowu ten sarkazm - nauczyłam się)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre wzorce można, a nawet trzeba kopiować ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. I tak się psuje polska kultura... Jakbyśmy ceberka i oberka nie mieli rodzimych ;>> (sarkazm sarkazm podwójny z pianką)

    OdpowiedzUsuń
  24. a tak z innej mańki - nie mogę zrozumieć, gdzie zaczynają się i gdzie kończą macki Kimona....

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak na małpkę, ma baaardzo długie łapy ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  26. małpy zazwyczaj mają dłuższe przednie kończyny ;] ino dłonie mam zgrabniejsze ;P

    szaleństwo...
    chyba otworze Wam drugiego bloga... czysto ,,chat'owego"...

    OdpowiedzUsuń
  27. wow!
    Ty hds'ie kiedyś miałeś włosy na ciele?
    fiu fiu ;P
    aaaaaaaaaaa ha ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam cały czas, tylko je zwalczam ;P

    OdpowiedzUsuń