piątek, 22 kwietnia 2011

Hasający Dialekt Sarkastyczny na Wielkanoc


Parę dni temu wykorzystałem wolną chwilę i na spokojnie przejrzałem Kimoniego bloga.

Moje obserwacje są zatrważające!!!

Okazuje się, że odkąd Gospodarz dopuścił mnie do współredagowania tego miejsca, niestety wypaczyłem jego charakter ;/

Przyszliście tutaj, żeby poczuć odrobinę artystycznego ducha, melancholii pomieszanej z radosnymi cypisowymi hasami oraz szaleństwem Happy Three Friendów, żeby podziwiać rozwój młodego rzemieślnika i zarazić się jego pasją do życia.

Jednak pod jego nieobecność, jesteście niejako zmuszeni czytać moje głupstwa, szpile, czerstwe żarty, wszystko podlane dużą ilością absurdu i sarkazmu.

Też chciałbym Kimiego powrotu do stałego raczenia nas swoimi wpisami i miejmy nadzieję, że już niedługo to nastąpi.

Być może osobiście wyśle Wam swoje życzenia wielkanocne, tymczasem razem z Fafikiem przebranym za żółciutkiego kurczaczka, składamy Wam życzenia świętego spokoju, obfitego dyngusa, smacznych potraw i radości wśród najbliższych.

Wiem że poniższa świąteczna dedykacja muzyczna jest mocno chybiona, ale nie mogłem się powstrzymać przed jej zaprezentowaniem ;D

12 komentarzy:

  1. Radości i spokoju ducha w te nadchodzące, pięknie wiosenne dni!

    I Kimek - brak Ciebie tu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych mokrych jaj - dla jednego i drugiego, a może jeszcze dla kogoś, bo już się pogubiłam, czyj to blog i kto tu pisze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wesołych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Freak'u ;]
    gdybym nie robił ,,uffff" zapewne bym Cie tutaj nie dopuścił, więc nie plumkaj :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Choco & Kinia :) dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patka :) powracam niebawem, powracam :)
    jeszcze potrzebuje troszkę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gocha :) ha ha ha ha
    oprócz HaDeSa, mamy jeszcze duchowego współtwórce bloga- Cypiska, no i nadzorującą z kontrolą jakości Doro ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie plumkam, tylko zdaję sobie sprawę, że niekoniecznie tego oczekują Twoi czytelnicy, ale raz na jakiś czas taka odskocznia przydaje się ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ;] no i nie plumkaj ;] ha ha ha :D
    czytelnicy to jest jedna wielka grupa wsparcia, która chyba mnie rozumie, więc i siłą rzeczy rozumie Ciebie ;] bo przecież w pewnym sensie dla nich jest to wszystko ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja jako czytelni(cz)k(a) mówię, że rozumiem ;)
    Pozdrawiam i raz jeszcze życzę radosnego świętowania :]

    OdpowiedzUsuń
  11. WSZYSTKIM TWÓRCOM TEGOŻ BLOGA :

    Zdrowych,szczęśliwych świąt,pełnych radości i optymizmu,wspaniałych prezentów od zajączka mokrego dyngusa i wielu łask Zmartwychwstałego Jezusa

    OdpowiedzUsuń