piątek, 8 kwietnia 2011

Hasający Dialekt Sarkastyczny 2


Kimon rzucił się w wir pracy i utonął we wszelakich zamówieniach, obrazach, projektach, szkicach, zobowiązaniach, tykwach, nauce, pozostawiając swój blog pod moją opieką.

Żeby czytelnictwo nie spadło mu całkowicie do zera, od czasu do czasu postaram się ogarnąć ten jego ogródek, wraz z pasącymi się tutaj owieczkami.
Co prawda nie mam takiego kwiecistego i wylewnego stylu pisania jak on, ale mam nadzieję że mi jakoś wybaczycie ten mankament.
Zresztą blogowe statystyki mówią swoje i jak byk widać, że systematycznie zaczynam władać jego królestwem, gdyż w krótkim czasie to właśnie moje wpisy lub te o mnie, znalazły się w Top 10 podglądania ;D

Wracając do Szanownego Nieobecnego Gospodarza, ostatnio marzy mu się TANGO!

Taniec ten jest wielce ekspresyjny, pełen gorrrących uczuć, pasji, namiętności, rozstań i powrotów.

Obecnie Lil'Kimuszek kombinuje jak przelać to wszystko na płótno, a ja postaram się go odpowiednio zmotywować i zainspirować.
Najlepiej poniższym tańcem

w wykonaniu Artystów ze sławetnego Cirque de Soleil, którego uliczne popisy podziwiał Fafik, przed Pałacem Zimowym w Petersburgu.

Pozostając przy temacie tanga, należy mieć tylko nadzieję, żeby ostatecznie nie wyszło jak w Barze pod Błękitną Ostrygą ;DDD

Życząc Państwu udanego weekendu, znikam niepostrzeżenie na kilka dni, aby w żaden sposób nie brać udziału w zbliżającym się narodowym piekiełku, jednocześnie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, jaki właśnie odbywa się na moim blogu, a do wygrania jest jeden ze szkiców, wykonanych ręką "Miszcza Bronisława" ;)))

12 komentarzy:

  1. Bo żeby była dobra statystyka wpis musi być codzienny, czego ja uczynić absolutnie nie umiem, bo......no nie umiem;D

    OdpowiedzUsuń
  2. :DDDD no no :D
    HaDeSie dziękuje Ci za tego linka na poletku :)
    w końcu towarzystwo może zobaczyć preludium tego co czeka na powstającej sesji zdjęciowej i obrazie, które będą miały miejsce z Tobą i Cypisem ;) nie ukrywam że to ja mam bariery co do wcielenia Cypisa w jedną z głównych ról- ale z racji, że jest aktorem, mam nadzieje, że podoła zadaniu ;)

    ładnie nastroiłeś mnie na dzień dzisiejszy :D

    a zapowiada się również ,,tangowo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love ;] ha ha ha nie bój nic ;)
    ja tez się teraz opuściłem jak widać na załączonym obrazku ;] ale blog jest w dobrych rękach :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra, miałam pracować, a nie się wypowiadać, ale skoro padła ta nazwa, no to się MUSZĘ podzielić :DDDD

    Z dedykacją dla wszystkich zapracowanych, włączając Kimona:
    http://www.youtube.com/watch?v=oKGBkc77sDw&feature=related

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aneto :DDDDDDDDD
    szaleństwo :DDDDDDD

    aaaaaj jednak freak'i to Freak'i ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. TUTAJ zawsze z przyjemnością się zagląda nawet jak na poletko wkrada się HDS Obaj Panowie mają niezwykły talent poprawiania ludzkich nastrojów... :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. :D Czarodziejko :*
    takie nasze zadanie :) misja blogowa ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. ale którego??? ha ha ha bo HaDeS pokazał wersje główną i ta nieoficjalną, która może się pojawić ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze się pytasz ;P? Jasne, że gorrrrącego, pełnego pasji i emocji tanga prawdziwego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ;] zobaczymy czy ja podołam...

    zobaczymy czy oni podołają... :DDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń