niedziela, 8 sierpnia 2010

Dorotowe piękności :)




fot. Doro

anu dziś chciałem pochwalić się Dorowymii pięknościami które otrzymałem :)
oj piękności cudności śliczności wielkie :D

jako gnom hasający, wszystko co z naturą związane, mające magiczne właściwości przykuwa moją uwagę ;] o tak
jak ja lubiem takie etniczne gadżety :)

niesamowicie się nosi :) woah!
uwagę przykuwają ot co!


poniżej listne kolczyki z bursztynem bagiennym dla siostry Anielki mej ukochanej ;] która tyż świętować za dni kilka będzie ;]




fot. Doro

dziękuje Pani Doro z serca mego małego całego :*
obiecuje że się odwdzięczę :)

zapraszam do zwiedzenia magicznego sadu, gdzie wróżka Doro w kotle miesza swoje mikstury, złotym pyłkiem podmucha, rączkami zwinnymi w powietrze zaklęcia wyrzuca :)

http://wstarymsadzie.blogspot.com/

warto!!!

3 komentarze:

  1. Prawdziwe cuda. Ja jej prace podglądam i podziwiam już od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zerknęłam i nie uwierzyłam - dziękuję za stado miłych słów! Oby dzielnie służyły te biżuty!

    OdpowiedzUsuń